AFAS Software

In plaats van Efficiency Beurs: Business Solutions 99

22-24 september 1999 in de RAI te Amsterdam

Eén keer in de twee jaar werd de Efficiencybeurs in het RAI-gebouw te Amsterdam gehouden. De laatste keer was dat in 1997. De veranderende markt vraagt echter om een ander soort beurs. Een beurs, die meer georiënteerd is op het gebied van kantoorautomatisering en communicatie. Op initiatief van Amsterdam RAI zal daarom dit jaar de Efficiencybeurs vervangen worden door een verrassend nieuwe vakbeurs Business Solutions 99. De snelle ontwikkelingen op het gebied van kantoorautomatisering en de noodzaak tot integratie van informatietechnologie binnen de bedrijfsprocessen vormen de rode draad in het concept van Business Solutions. Het programma van Business Solutions 99 kent vijf thema's: Software-oplossingen, Computer Systemen, Digital printing solutions, Telecommunicatie en IT-services. AFAS Software is hoofdexposant en medeorganisator van dit evenement.

Naast Business Solutions '99 zullen er in het RAI-complex tegelijk nog andere beurzen te bezoeken zijn: Internet in Business '99, Mobile & Wireless '99 en Webpower '99. Uitsluitend voor Business Solutions 99 kunt u als relatie van AFAS Software gratis toegangskaarten reserveren (zolang de voorraad strekt). In september zullen wij u de gereserveerde toegangskaarten toesturen.

©1996-1999 AFAS Software BV, Philipsstraat 2, Postbus 309, 3830 AJ Leusden, Tel. 033-4341800.

Deel: ' AFAS op beurs Business Solutions 99 '