Aftrap actie Deventer bedrijven: elk kind naar het EK Vrouwen 2017

Onder embargo tot vrijdag 7 april 16.30.

Aftrap actie Deventer bedrijven: elk kind naar het EK Vrouwen 2017

Het Deventer bedrijfsleven is enthousiast supporter van het EK Voetbal voor vrouwen 2017. Een groot aantal bedrijven neemt geen genoegen met een plek op de reservebank. Zij stappen zelf het veld op met de actie ‘Elk kind naar het EK’.

Op vrijdag 7 april presenteren de bedrijven de actie ‘Elk kind naar het EK’. Zij leggen dan uit wat de actie betekent, voor wie die is bedoeld en welk geldbedrag ze daarvoor beschikbaar stellen. Met de overhandiging van een cheque aan het Deventer organiserend EK-comité trappen zij de actie ‘Elk kind naar het EK’ af. U bent hiervoor van harte uitgenodigd.

Bij de bijenkomst zijn EK-mascotte Kicky en een groot aantal voetbalmeiden aanwezig. De mystery guest houden we uiteraard nog even geheim. Tijdens het programma worden video-opnames gemaakt en is er ruimte voor interviews en een fotomoment.

Programma

De bijeenkomst is van 16.30 tot ongeveer 18.30 uur. Het programma ziet er als volgt uit:

· 16.15: start inloop/ontvangst in Rabo-lounge

· 16.30: welkom door ceremoniemeester

· 16.45: korte interviews

· 17.00: Uitleg en presentatie actie “Elk kind naar het EK”

· 17.10: Bekendmaking sponsorbedrag en overhandiging cheque

· 17.20: Video-opname “Elk kind naar het EK”/interviews/fotomoment met Kicky

· 17.50: Dank en start borrel

· 18.30: Eind

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats in de Rabo-lounge in de Adelaarshorst, Vetkampstraat 1. Op het stadionterrein is ruim voldoende parkeergelegenheid.

Aanmelden

Wilt u ook bij de bijeenkomst aanwezig zijn of heeft u vragen? Laat het ons weten via: p.sips@deventer.nl, 0612070639.

EK

Het EK wordt deze zomer gespeeld van 16 juli tot 6 augustus. Deventer is met 5 wedstrijden een van de speelsteden. Voor meer informatie kijk op www.euro2017deventyer.nl. Volg ons op Twitter (@EK2017Deventer), Instagram (ek2017deventer) en/of Facebook (/EK2017-Deventer).

Deel: ' Aftrap actie Deventer bedrijven elk kind naar het EK Vrouwen 2017 '