Afval scheiden is de moeite waardContainers in alle soorten en maten
27 augustus 2001
AVR werkt waar mogelijk aan duurzame oplossingen voor afval en milieu. Scheiden van afval bevordert de mogelijkheden tot hergebruik en recycling. Met behulp van onze geavanceerde recyclingtechnieken zetten wij afval om in nuttige grondstoffen, bouwstoffen en brandstoffen. Neemt u als bedrijf de moeite uw afvalstromen te scheiden, dan kunt u ervan op aan dat deze moeite wordt beloond met een voordeliger tarief. In het algemeen adviseren wij onze klanten om met afvalscheiding te beginnen op de werkplek. Dat werkt heel simpel: met behulp van kleurcodering en bestickering van containers belanden de verschillende afvalstromen moeiteloos in de juiste container. AVR adviseert u graag over de interne afvallogistiek in uw organisatie en biedt u een bijbehorend maatgericht pakket inzamelmiddelen. De belangrijkste typen containers zetten we hieronder kort op een rij.

AVR levert containers in onderstaande standaardmaten:

Rolcontainers

500 - 5000 liter

Minicontainers

120 - 360 liter

Afzetcontainers

3 - 40 m3

Perscontainers

6 - 24 m3

Zoekt u een afwijkende containermaat? Ook die kunnen wij u leveren!

Voor vragen over het inzamelen van afvalstromen kunt u bellen met AVR, telefoon 0181 - 275 275. Klik hier verder voor meer informatie over Inzamelmiddelen voor Bedrijfsafvalstromen.

Deel: ' Afval scheiden is de moeite waard '