Ingezonden persbericht

persbericht

Air Miles sparen bij LeasePlan leidt tot minder Schades Unieke rijvaardigheidstraining via LeasePlan

Almere, 7 augustus 2001 - LeasePlan biedt als enige leasemaatschappij zijn berijders de mogelijkheid om Air Miles te sparen als zij schadevrij rijden. Het sparen van Air Miles zorgt ervoor dat berijders bewuster omgaan met hun lease-auto en minder schades rijden. Uit onderzoek blijkt dat Air Miles spaarders ruim 16% minder schade veroorzaken dan het landelijk gemiddelde onder zakelijke leaserijders.

LeasePlan gaat verder
"Dit percentage is natuurlijk een fantastisch resultaat. Het blijkt dus dat de mogelijkheid tot het sparen van Air Miles, berijders er bewuster van maakt hoe veilig ze kunnen rijden. Voor LeasePlan is de veiligheid van zijn berijders uiteraard erg belangrijk en daarom willen wij graag 'bewust veilig rijgedrag' belonen! Met hun gespaarde Air Miles punten kunnen ze nu via LeasePlan een leerzame ééndaagse rijvaardigheidstraining volgen, waarbij alle puntje op de i worden gezet.", aldus Rob Klinkert, Directeur Operations.

Ruim 12.000 LeasePlan-spaarders
Berijders die schadevrij rijden met hun LeasePlan-auto krijgen ieder kwartaal Air Miles uitgekeerd en een jaarbonus die kan oplopen tot 160 Bonus Miles. Op dit moment nemen ruim 12.000 LeasePlan-berijders deel aan dit spaarprogramma. Gemiddeld worden 200.000 Air Miles per kwartaal uitgekeerd en LeasePlan verwacht een jaarbonus van 1,6 miljoen Bonus Miles.

- einde persbericht -
NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie en/of met vragen kunt u contact opnemen met: LeasePlan, afdeling Marketing, Sandra Pieper (Marketing Manager), telefoon (036) 539 32 04 of Bernadette de Goffau (Communicatie Coördinator), telefoon (036) 539 32 06.

LeasePlan
LeasePlan houdt zich bezig met alle vormen van Fleet Management. Een onderdeel daarvan is professioneel wagenparkbeheer. Zij heeft een uitgebreid pakket van leasefaciliteiten dat onder meer operationele leasing omvat van auto's en trucks.

LeasePlan is wereldmarktleider in Fleet Management en de LeasePlan Groep heeft wereldwijd zo'n 1,2 miljoen voertuigen in beheer, waarvan 70.000 in Nederland. In Nederland heeft LeasePlan vestigingen in Almere (hoofdkantoor) en Son (Eindhoven) waar ruim 450 mensen werkzaam zijn. LeasePlan maakt onderdeel uit van de ABN AMRO Lease Holding.

Deel: ' Air Miles sparen bij LeasePlan leidt tot minder schades '