Keywords: Nederlandse Ski Vereniging,NSkiV,NSV,Dutch Ski Federation,Netherlands Ski Federation,Fédération de Ski Néerlandaise,Niederländischer Schi Verband,Niederländischer Ski Verband,Sneeuw,Ski,Wintersport,Skiën,Langlaufen,Langlauf,Snowboarden,Biathlon,Biatlon,Noordse combinatie,Holland Ski Team,Skibanen,Skimagazine,Ski Magazine,Sneeuwfit,Skigymnastiek,Ski Vereniging,Skivereniging,Slalom,Reuzenslalom,Halfpipe,Snowboard,Snowboarding,Schansspringen,Freestyle,Alpine,Thedo Remmelink,Marcella Boerma,Harald de Man,Skibond,Wedstrijdskiën,Bergsport,Reisverzekering,Reisverzekeringen,Rolski,Rolskiën,Tourskiën,Tiefschnee,Diepsneeuw,Off-piste

NEDERLANDSE SKI VERENIGING

AIR & WATER SNOWBOARDCONTEST 7 AUGUSTUS 1999

In navolging van het succes van vorig jaar zal Red Bull Nederland B.V. ook dit jaar weer the Air & Water Snowboard Jump Contest organiseren. Dit jaar zal dit Internationale evenement plaatsvinden op een unieke locatie, te weten het Oosterdok in Amsterdam.

Onder toeziend oog van een internationaal gekwalificeerde jury maakt de nationale en internationale top freestyle sprongen vanaf een 12 meter hoge schans on a floating stage in het Oosterdok.. Met sensationele 360s, 540s , 720s en back flips zal het publiek geëntertaind worden door de in het water landende riders.

De beste Nederlandse Riders zijn uitgenodigd om hier te komen strijden voor één van de 6 plaatsen in de Grand Final, alwaar men zich kan meten met de top van de wereld. Dit Event is gedoteerd met een prijzengeld van $ 8000. De beste Nederlandse Rider wordt tevens uitgezonden naar een van de andere Internationale Air & Water events. Vorige

de europeesche Official partner NEDERLANDSE SKI VERENIGING

Deel: ' Air & Water snowboardcontest in Oosterdok Amsterdam '