Aktie voor Kosovo op Internet

Vanaf vandaag 15 april 1999 is de aktie: Help Kosovo, van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO), ook te zien op het internet: www.giro555.nl. Hierin het laatste nieuws over de vluchtelingen in Kosovo, directe verbindingen naar websites en organisaties die hulp verlenen aan de vluchtelingen aldaar en informatie over de hulpverlening ter plaatse van de Samenwerkende Hulporganisaties.

Er is een mogelijkheid om vanaf de giro555 site van de Samenwerkende Hulporganisaties een banner te plaatsen op de eigen website: de uitleg daarvan staat op de betreffende website. Inmiddels is de banner te bewonderen bij Veronica, de Tros, IDG, en vele andere. Ter ondersteuning van de aktie roepen de Samenwerkende Hulporganisaties iedereen op een banner te plaatsen op de eigen website.

NIEUW is de mogelijkheid om direct online een gift over te maken naar giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties.

De website en de techniek zijn voor de Samenwerkende Hulporganisaties kosteloos beschikbaar gesteld door Twigger en Online Transaction System BV. Meer informatie: 070 44 55 666
Einde bericht

SlooffOnline Transaction Systems bvNieuwpoortstraat 961055 RZ AmsterdamThe NetherlandsPhone +31-20-6840505Fax

Deel: ' Aktie voor Kosovo op Internet '