Al bijna 500 ondernemers aangemeld voor MKB Groei Event

Haagse ondernemers presenteren succesverhalen op 1 juni in de Fokker Terminal aan de Binckhorst

DEN HAAG, 20160526 -- Op woensdag 1 juni vindt voor de eerste keer het MKB Groei Event Den Haag plaats. Al bijna 500 Haagse ondernemers hebben zich aangemeld voor dit evenement in de Fokker Terminal. Het MKB Groei Event Den Haag is dé gelegenheid voor Haagse MKB ondernemers om inspiratie op te doen, kennis te delen en te netwerken. Het event wordt gepresenteerd door Pauline de Wilde, bekend van de zakelijke RTLZ programma’s Ondernemerszaken, Duurzaam Ondernemen en Lokaal Duurzaam. Aanmelden is nog mogelijk via www.mkbgroeidenhaag.nl

Programma MKB groei Event:
De gemeente Den Haag wil ondernemers faciliteren om succesvol te zijn. Deelnemers aan het MKB Groei Event krijgen de kans in gesprek te gaan met wethouder Karsten Klein over het verbeteren van de dienstverlening van de gemeente. Daarnaast zullen keynote speakers René van Geer en Marianne van Sasse van Ysselt, directeuren van Secrid B.V. en winnaars van de Zilveren Ooievaar 2015, vertellen hoe zij van de Secrid Wallet de best verkochte portemonnee in Nederland hebben gemaakt en hoe zij erin zijn geslaagd de portemonnee naar diverse landen te exporteren.

16.30 uur      Ontvangst met hapje en drankje. Haagse Koepels en Businessclubs presenteren
                   zich op de netwerkmarkt
17.20 uur      Start plenaire opening door Pauline de Wilde
17.35  uur     Vraaggesprek met wethouder Stedelijke Economie Karsten Klein
17.45 uur      Keynotespeakers René van Geer en Marianne van Sasse van Ysselt, directeuren Secrid en winnaars Zilveren Ooievaar 2015
18.00 uur      Start workshops
18.45 uur      Einde workshops
19.00 uur      Centraal debat en plenaire afsluiting met Buzzmaster
19.45 uur      Netwerken met hapje en drankje + netwerkmarkt
21.00 uur      Einde MKB Groei Event

Netwerkmarkt
De Haagse ondernemers koepels en businessclubs presenteren zich op de netwerkmarkt en tijdens de netwerkborrel is er volop gelegenheid nieuwe contacten te leggen. Het MKB Groei Event Den Haag is een initiatief van de gemeente Den Haag in samenwerking met de Kamer van Koophandel, ONL, MKB Den Haag, VNO-NCW Den Haag, Haagsche Business Club, Haagse Communicatiekring, Stichting Binnenstad, Haags Ondernemershuis, VBM Businessclub, Businessclub Escamp/Segbroek, B2B4 Escamp, Belangenvereniging BLF, Belangenvereniging ZKD, BNI en de Ondernemerssociëteit Scheveningen.

Deel: ' Al bijna 500 ondernemers aangemeld voor MKB Groei Event '