Business Software Alliance

Aladdin wordt opnieuw BSA-lid

Amsterdam, 10 augustus 1999 - De Stichting Business Software Alliance Nederland (BSA) maakt vandaag bekend dat Aladdin Knowledge Systems opnieuw lid van de BSA in de Benelux is geworden. Het bedrijf sluit zich na een korte adempauze opnieuw aan bij de BSA. Aladdin zal meedoen met de verschillende voorlichtingscampagnes die gericht zijn op het tegengaan van illegaal softwaregebruik.

"Onlangs hebben we besloten om ons weer als lid bij de BSA in de Benelux aan te sluiten. Naast het uitvoeren van onze eigen anti-piracy activiteiten zullen we voortaan actief deelnemen in de verschillende campagnes van de BSA", aldus Peter van Ruiten, algemeen directeur van Aladdin Knowledge Systems B.V., gevestigd in IJsselstein. "Uiteraard zien wij het belang van een gezamenlijk optreden van de softwarebranche tegen illegaal softwaregebruik. Nu we sinds kort over een volledig eigen vestiging in de Benelux beschikken, is lidmaatschap zinvol; het vorige BSA-lidmaatschap van Aladdin was immers aangegaan door een onafhankelijk distributeur van onze producten die weliswaar opereerde onder de naam Aladdin".

Over Aladdin

Aladdin Knowledge Systems is wereldwijd leider op het gebied van beveiliging van digitale content, van applicatiesoftware tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's producten zijn onder meer HASP en Hardlock, software beveiligingssystemen die de producten van ontwikkelaars en uitgevers beschermen; Privilege, een software licentie platform voor Internet; de eSafe-lijn voor anti-vandaal, anti-virus en content-filterende software voor PC's, netwerken en firewalls die verbonden zijn met Internet; en de op de USB-poort gebaseerde eToken voor Internetbeveiliging en authenticatie.

Aladdin is ISO 9002-gecertificeerd en voorziet klanten via acht internationale kantoren van haar producten, heeft distributeurs in vijftig landen die samen in meer dan honderd landen producten afzetten. Meer informatie is te vinden op de Aladdin website www.aks.com.

Sinds 1988 vertegenwoordigt de Business Software Alliance (BSA) wereldwijd de toonaangevende softwareproducten naar zowel overheden als bedrijfsleven en consumenten. De BSA licht softwaregebruikers voor op het gebied van auteursrechten, zij streeft naar een publieke opinie die innovatie aanmoedigt en verkoopkansen bevordert en strijdt tegen illegale software. Wereldwijde leden van de BSA zijn Adobe Systems, Apple Computer, Attachmate, Autodesk, Bentley Systems, Compaq Computer, Corel Corporation, IBM, Intel, Intuit, Lotus Development, Microsoft, Network Associates, Novell, Sybase, Symantec en Visio Corp.

Lokale leden in de Benelux zijn Davilex Software, AfAS Software, Pavell en Solid Data.

Voor verdere inlichtingen kijk ook naar de BSA websites:

www.bsa.org en www.bsa.nl, neem contact op met de BSA helpdesk op 0800-8998566 of stuur een email naar contact@bsa.nl.