‘Alle verhalen’ van Arthur Japin een half jaar lang in DNP

Arthur Japin met korte verhalen in de krant van morgen

AMSTERDAM, 20130325 -- Digital Second BV/DNP, Uitgeverij de Arbeiderspers en schrijver Arthur Japin gaan een samenwerking aan voor de publicatie van korte verhalen in DNP, opvolger van Dagblad De Pers in digitale vorm. Japin zal zijn korte verhalen uit de bundel ‘Alle verhalen’ (2005) opnieuw publiceren in de krant.

[Arthur Japin]

Lezers kunnen kiezen of ze zich een maand lang abonneren op een aantal verhalen, of in een half jaar alle verhalen uit de bundel lezen. Vanaf vandaag verschijnt er elke week op maandag een verhaal in de sectie ‘Specials’ van DNP.

Arthur Japin(1956) debuteerde met de verhalenbundel 'Magonische verhalen'. Zijn debuut werd veelgeprezen en hij brak bij een groot publiek door met zijn tweede boek, de roman 'De zwarte met het witte hart'. Eind september 2012 verscheen zijn nieuwste roman, 'Maar buiten is het feest'.

DNP lanceerde begin februari als eerste uitgever ter wereld een krant waarin lezers zich op individuele journalisten kunnen abonneren en trok daarmee internationaal de aandacht. Naast journalisten wil DNP ook een podium gaan vormen voor schrijvers, bloggers, fotografie en video. De krant verschijnt als Apple-app en online op de site www.denieuwepers.com.

Deel: ' ‘Alle verhalen’ van Arthur Japin een half jaar lang in DNP '