Hoefnet

"Als je van paarden houdt.." weer van start

Op zondag 3 oktober a.s. gaat de najaarsserie van start van het RTL5 programma "Als je van paarden houdt..". Tot en met 5 december wordt het programma iedere zondag uitgezonden van 17.30 tot 18.00 uur. De herhaling kunt u zien op woensdag van 17.30 tot 18.00 uur.

In de verschillende afleveringen wordt o.a. aandacht besteedt aan de de Rabobank Paard van het Jaar verkiezing, er wordt een kijkje genomen op het NHB in Deurne, en er worden impressies getoond van evenementen zoals de Haagse Paardendagen, Indoor Wierden, NIC Zuidlaren, Paard & Koets, de Pony Levade en Jumping Indoor Maastricht.

Maar ook wordt er een kijkje genomen bij een paardenrusthuis. Hoe ziet een goede bodem van een rijbak eruit? Wat is er op het gebied van accessoires en kleding voor ruiter en amazone? Er bestaan nog steeds garnalenvissers, die paarden gebruiken bij het uitoefenen van hun beroep. "Als je van paarden houdt.." kijkt mee.