Alternatieve Elfstedentocht weer live te bekijken

live streams vanaf de Weissensee, Oostenrijk.

WEISSENSEE, Oostenrijk, 20180126 -- Vanaf vandaag 07:00u is de Alternatieve Elfstedentoertocht weer live te volgen via o.a. http://webcam.nl/weissensee/ en op Facebook en YouTube Live. De 2e Alternatieve Elfstedentoertocht (200 km) als de Weissensee Prestatietocht (100 km) worden nu verreden en morgen de Open Nederlandse Kampioenschappen, inclusief het enthousiaste commentaar van Jannes Mulder en Cor Rijpma!

“Vorige winter waren er bijna 300.000 weergaven via de camera’s…, een mooie doelstelling voor 2018 zou natuurlijk zijn als we daarover heen gaan!” aldus de Stichting Wintersporten. De reacties op de facebook pagina m.b.t. de live webcams zijn overweldigend; honderden likes!

[Alternatieve Elfstedentocht weer live te bekijken]

Peter Austin van WebCam.NL: “Het is ieder jaar een hele uitdaging om vlak voor de Alternatieve Elfstedentocht alles operationeel te krijgen, maar mede door de uitstekende technische dienst kan iedereen meegenieten van de haarscherpe beelden inclusief geluid. Gelukkig hebben wij ruim voldoende ervaring om de live streams te laten zien, meer dan duizend gelijktijdige kijkers is geen uitzondering voor ons, wij hebben op WebCam.NL gemiddeld 50.000 kijkers per dag.”

De WebCam.NL camera’s staan opgesteld bij de Start/Finish en bij de zorg post op de Weissensee, Oostenrijk. De live streams http://webcam.nl/weissensee/ en http://webcam.nl/weissensee/aew/ worden beschikbaar gesteld door de firma Unlimited Visions BV de firma achter http://webcam.nl/

WebCamNL

Deel: ' Alternatieve Elfstedentocht weer live te bekijken '