Amstelpark Squash heeft hoofdsponsor eredivisie

AMSTERDAM, 20061023 -- Sportcentrum Amstelpark en Nymos Automatisering hebben een overeenkomst ondertekend voor sponsoring van de Dames Squash Eredivisie. J.J. de Ruyter, manager Sportcentrum Amstelpark en J.F. de Vries, directeur Nymos hebben 23 oktober hun handtekening onder het sponsorcontract gezet, voor de duur van n jaar.

Zwaarste competitie
De eredivisie Squashcompetitie in Nederland is de zwaarste squashcompetitie voor dames in de wereld. Het dames eredivisie team van Amstelpark wordt vertegenwoordigd door
- Captain Ellie Pierce
- NR 1 van de wereld Nicol David
- NR 2 van Nederland Annelize Naude
- Kampioen van Ierland Aisling Blake

Amstelpark squash doet altijd mee met de strijd om de nationale titel. In 2005 veroverde ze de landstitel en dit jaar werd dit geweldige team, in de finale, nipt verslagen.

Het sportcentrum
Tien jaar geleden nam Amstelpark zijn intrek op de huidige locatie in het Amsterdamse Bos. Waar voorheen grote successen behaald werden in de tennissport, worden er de laatste jaren ook met squash titels binnengehaald.

De sponsor
Nymos Automatisering wil met de sponsorovereenkomst haar marketingbeleid ondersteunen dat er op gericht is het aantal klanten binnen het midden en kleinbedrijf verder uit te breiden. Nymos is gevestigd in Amsterdam en Hoorn en verzorgt systeem en netwerkbeheer voor het MKB.

Overeenkomst
Directeur Jeroen de Vries van Nymos Automatisering, een groot squash fanaat, wil zijn steun geven om de nationale titel weer binnen te halen. Met de nieuwe hoofdsponsor denkt Amstelpark weer een goede greep te hebben op de titel van 2005.

Deel: ' Amstelpark Squash heeft hoofdsponsor eredivisie '