Gemeente Haarlemmermeer

* Persberichten

* 1 februari 1999

... wijziging aantal stemlokalen Provinciale Verkiezingen

Voor de komende verkiezing van de Provinciale Staten op 3 maart a.s. zal een aantal kiezers hun stem uitbrengen op een andere lokatie dan zij gewend zijn. Vooral veel inwoners van Badhoevedorp moeten hun stem elders uitbrengen. De betrokkenen ontvangen binnenkort hierover een brief van de gemeente.

In de komende twee weken ontvangen de stemgerechtigde inwoners van gemeente Haarlemmermeer een oproepkaart voor de Provinciale Staten verkiezing op 3 maart 1999. Een aantal oude stemlokalen komt te vervallen en wordt vervangen door nieuwe en betere bereikbare lokaties. Op de oproepkaart staat duidelijk aangegeven naar welk stemlokaal iemand heen moet. Voor mindervalide kiezers volgt in week 6 een officiële publicatie in het Witte Weekblad en de Hoofddorpse Courant waar zij hun stem kunnen uitbrengen. In tegenstelling tot voorgaande jaren worden de kandidatenlijsten niet meer huis--aan-huis verspreid, maar in het Witte Weekblad en de Hoofddorpse Courant gepubliceerd.
Voor de verkiezing van 3 maart 1999 gelden de volgende wijzigingen in stemlokalen:
Hoofddorp-Noord
Het stemlokaal in de Dik Tromschool vervalt; hiervoor in de plaats komt het kantoor van het Instituut Sociaal Raadslieden aan de Wormerstraat 29.
Abbenes
Het stemlokaal in school "de Tonne" aan het Langerak vervalt; het stembureau in het dorpshuis wordt in ere hersteld. Vijfhuizen
Het stemlokaal in de school aan de Baarsjesweg vervalt; hiervoor in de plaats komt het clubhuis van de sportvereniging "D.S.O.V." aan de Zijdewinde.
Lisserbroek
Vanwege de lange afstand naar het stemlokaal in de Kikkerbeetstraat zijn de bewoners van de Munstraat en de Lisserdijk (voor een deel), en de bewoners van de Lisdoddestraat nu ingedeeld bij het dorpshuis aan de Krabbescheerstraat.
Badhoevedorp
Het stemlokaal in de Karavanserai aan de Roerdompstraat vervalt. Er is een nieuw stembureau gevestigd in het dorpshuis aan de Snelliuslaan.

Aan deze tekst kunt u geen rechten ontlenen

Deel: ' Andere stemlokalen Provinciale Verkiezingen Haarlemmermeer '