HILLEGOM, 29 December 1999

Anti-virus programma biedt dagelijks computerbeveiligingsnieuws

Panda Software biedt nu de mogelijkheid gratis op de hoogte te blijven van het laatste computer beveiligingsnieuws. Het programma Oxygen3 24h-365d voorziet in dagelijks nieuws omtrent beveiligingsproblemen in softwareproducten en organisaties. Registratie voor Oxygen3 24h-365d is mogelijk op http://www.oxygen3.com.

Over Europa’s toonaangevende onafhankelijke AV ontwikkelaar, Panda Software

Sinds 1990 ontwikkelt Panda toonaangevende antivirus oplossingen m.b.v. 100% in-huis technologie. Panda Software is in het bezit van alle bestaande antivirus certificeringen uitgegeven door ICSA en West Coast Labs.

Dit maakt Panda het enige antivirus bedrijf in de wereld met gecertificeerde oplossingen voor Windows 98, Windows 95, Windows 3.x, Windows NT werkstation, OS/2, DOS, Windows NT server en Novell NetWare. Panda heeft recentelijk het 100% Detectie en Desinfectie Antivirus CheckMark Level Two keurmerk ontvangen.

Panda voorziet klanten van dagelijkse updates via het Internet en heeft het 24h-365d Antivirus Insurance concept bedacht waarbij gebruikers 365 dagen per jaar en 24 uur per dag ondersteuning genieten. Panda heeft zichzelf bovendien verplicht om nieuwe ontdekte virussen binnen 12-24 uur te elimineren.

Over ProtectIT

ProtectIT is exclusief vertegenwoordiger van Panda Software International in Nederland (later de Benelux) en is gestart in september 1999. ProtectIT is landenpartner van Panda Software en onderhoudt alle contacten met distributeurs, VAR’s, OEM’s en resellers. Verder draagt ProtectIT zorg voor alle ondersteunende activiteiten binnen Nederland (support, marketing, pers enz.).

Voor meer info kunt u contact opnemen met:
Hans Blaauw, ProtectIT / Panda Software
pers@toprotect.com
+31(0)252 - 34 11 34
Voor dagelijks computer beveiligingsnieuws kunt u zich aanmelden op: http://www.oxygen3.com

Deel: ' Anti-virus programma biedt computerbeveiligingsnieuws '