Getest en geprezen door HP's Network Design Center

APC's UPS-en aanbevolen door Hewlett-Packard

Utrecht, 6 december 1999 - American Power Conversion (APC) kondigt aan dat Hewlett-Packard Company (HP) naar grote tevredenheid UPS-en (Uninterruptible Power Supplies) heeft getest. De UPS-en worden nu aanbevolen door HP's Design Center, dat wereldwijd gratis netwerken op maat levert aan gecertificeerde HP-resellers.

Hewlett-Packard prijst twee APC-modellen aan: de 1U PowerstackTM 450 en de Smart-UPS® NS-serie. De eerste wordt aangeraden omdat hij stroomstoringen voorkomt bij alle HP ProCurve-internetapparatuur, inclusief de hubs, switches, router en remote access. De tweede is zelfs speciaal voor HP NetServer-systemen ontworpen en beantwoordt daarmee volledig aan de vraag van resellers naar HP-designed netwerkoplossingen. Het is voor het eerst dat het HP Network Design Center een power protection-leverancier aanbeveelt voor haar HP ProCurve- en HP NetServer-systemen.

Bedrijfskritische netwerkapplicaties

'We zijn om meerdere redenen erg blij met de aanbevelingen van HP,' is het commentaar van Peter Rumsey, vice-president van de APC Enterprise Systems Group. 'In de eerste plaats groeit de samenwerking tussen APC en HP van een meet-in-the-channel-alliantie naar de integratie van specifieke APC-oplossingen voor de netwerkwensen van HP's resellers. Ten tweede worden we niet alleen aanbevolen voor de NetServer-systemen, maar ook voor de HP ProCurve-Internet-uitrusting. Die moet net zo goed bescherm zijn als de servers. En, niet in de laatste plaats, APC is het eerste merk dat concreet wordt aanbevolen voor bedrijfskritische netwerkapplicaties.'

Vergroten netwerkbeschikbaarheid

Ook HP is tevreden over de vernieuwde samenwerking met APC. Jan Bell, worldwide marketing manager van HP ProCurve Networking, zegt hierover: 'We zijn trots dat HP's Network Design Center onze resellers weet te voorzien van netwerkontwerp op maat én dat het tevens het huiswerk goed doet. Voor alle partners in het kanaal is nu een breed scala aan best-of-breed technologieën getest en in kaart gebracht. We werken al sinds 1994 samen met APC en hebben al haar producten doorlopend aan de strengste criteria getoetst. De uitkomst blijft dezelfde: APC's UPS-en behoren tot de allerbetrouwbaarste en leveren een substantiële bijdrage aan het vergroten van de netwerkbeschikbaarheid.'

Stroombeveiliging = kosten besparen

Nu meer en meer data op het netwerk bedrijfskritisch worden, is de kans dat anomalieën zoals sags, surges, spikes en black-outs een verwoestende werking op de kostbare gegevens hebben. Stroombeveiliging is in dat geval een uitstekende remedie tegen gevaren als onderbrekingen in de netwerkcommunicatie en netwerk-downtime. Het beperkt risico's op het vlak van uitval, servicekosten en productiviteit. Volgens de Contingency Planning Research kost bijvoorbeeld downtime van creditcardautorisatie bij e-commerce-transacties zo'n USD 2,6 miljoen per uur (!).

Vendor of choice

Door het gebruik van APC's producten in de HP-designed netwerkoplossingen is APC nu wereldwijd dé vendor of choice, terwijl daarnaast APC's Redundant Switch wordt aangeraden voor alle HP NetServer-systemen. Bovendien is APC's UPS-management-software eenvoudig te integreren met HP NetServer Assistant, HP Open View en HP TopTools om compleet, bedrijfsbreed power-management mogelijk te maken.

Meer informatie

Wilt u meer weten over de succesvolle APC-stroombeveiligers en beheersoplossingen? Komt u dan eens langs op onze website: www.apcc.com.

APC
American Power Conversion, opgericht in 1981, is een beursgenoteerde onderneming (NASDAQ:APCC) en toonaangevend in het ontwerp, de productie en marketing van noodstroomvoorzieningen en netwerkbeheeroplossingen. Tot het assortiment van APC behoren spanningsonderdrukkers, UPS'en (Uninterruptible Power Supply), apparatuur die stabiele stroomvoorziening bevordert, en non-stop professionele en consulting services. Bovendien geeft het bedrijf speciale software uit voor computers en randapparatuur. De uitgebreide oplossingen van APC, die ontworpen zijn voor thuis -en bedrijfsomgevingen, verbeteren de besturing, beschikbaarheid en de prestatie van communicatie via gevoelige elektronische, netwerken en industriële apparatuur.
APC, dat zijn hoofdkwartier heeft in West Kingston, Rhode Island (VS), behaalde in 1998 een omzet van meer dan 1 miljard US-dollar. Alle genoemde handelsmerken worden impliciet erkend. Additionele informatie over APC en haar wereldwijde end-to-end oplossingen kan worden opgevraagd op de Web site van APC: www.apcc.com

NOOT VOOR DE REDACTIE

Voor meer informatie of een elektronische versie van dit persbericht: Loth Associates: Saskia van Zwol
telefoon: +31 (0)20 575 40 40 fax: +31 (0)20 575 40 44, e-mail: saskia.van.zwol@loth.nl