Apple Benelux

Think different.

Lokale Marketingactiviteiten Update 04/1999

Nieuwe medewerkers bij Apple Computer Benelux

Apple Computer Benelux B.V. heeft onlangs een nieuwe Marcom Manager aangetrokken ter versterking van de Belgische organisatie. Laurence Bricteux, die deze functie sinds vorige maand vervult, is bereikbaar op +32 (0)2 4744 350 en via e-mail (bricteux.l@euro.apple.com).

Apple Computer Benelux B.V. heeft tevens een nieuwe Sales Manager aangetrokken ter versterking van de Nederlandse organisatie. Hans Voorn is sinds 8 april jl. werkzaam bij Apple en is bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)30-6593964 en via e-mail
(voorn.h@euro.apple.com).

Macintosh versie beschikbaar van OfficeNet

Apple Computer en ABN AMRO hebben bekengemaakt dat ABN AMRO een Macintosh versie van OfficeNet op de markt heeft gebracht. Met OfficeNet Mac kunnen de voordelen van elektronisch bankieren optimaal worden benut. Het systeem is efficiënt en eenvoudig in het gebruik en biedt de mogelijkheid om op elk gewenst moment (24 uur per dag en 7 dagen per week) moment rekening- en saldi-informatie op te vragen, betalingsopdrachten in te voeren, overboekingen te agenderen, spoedbetalingen uit te voeren en rapportages uit te printen. OfficeNet Mac is bovendien volledig euro- en milleniumproof. Er is al een OfficeNet Mac-abonnement verkrijgbaar vanaf Hfl 7,50 per maand. OfficeNet Mac biedt tevens een extra – gratis – dienst, de ABN AMRO Informatie & Thema Service. Hiermee krijgt u via uw Macintosh computer direct toegang tot actuele informatie, zoals vreemde-valutakoersen, beursnieuws en bepaalde diensten van de bank. Bovendien wordt de service continu uitgebreid met speciale informatiethema's, zoals internationaal betalingsverkeer, pensioenregelingen, e.d.

iMac bekroond met Editors' Award van CM Corporate

De iMac van Apple is door CM Corporate, een computertijdschrift gericht op zakelijke computergebruikers in de Benelux, onderscheiden met een award voor "Meest innovatieve client-hardware". In het juryrapport meldt CM Corporate onder andere het volgende: "De machine is meer dan een elegante verpakking en meer dan een geslaagd marketingconcept. De radicale keuze voor een internet-pc en keuze voor marktstandaards als USB maakt het een perfecte 'client' voor het internet."

iMac als prijs in wedstrijd van Jonge Onderzoekers

Onlangs heeft de finale plaatsgevonden van de Nationale Wedstrijd voor Jonge Onderzoekers 1999 in New Metropolis. De iMac's zijn gewonnen door Inge Ploum en Arjenne Gussenhoven van het Groene Hart Lyceum in Alphen aan de Rijn. Deze school ontving de overige 3 iMacs uit handen van staatssecretaris Adelmund.

Navigation - See text links below

| The Apple Store | Laatste Nieuws | Registratie | Producten | Ondersteuning |
| Design & publishing | Onderwijs | Over Apple | Verkoopadressen | Begin |

Copyright 1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Apple lokale marketingactiviteiten april 1999 '