Apple Benelux

Think different.

Lokale Marketingactiviteiten Update 03/1999

Apple's bekroonde PowerBook G3 nu verkrijgbaar vanaf ƒ 4185

Apple Computer, Inc. heeft de bekroonde PowerBook G3-serie sterk in prijs verlaagd. Met een prijs vanaf 1899 Euro (oftewel ƒ 4185) is de PowerBook de voordeligste draagbare computer met een 14,1-inch scherm die vandaag de dag verkrijgbaar is. Bovendien ontvangen klanten die tussen 15 maart en 30 april 1999 een PowerBook G3 aanschaffen gratis Connectix Virtual PC (met Windows 98) of 64 MB geheugen. De PowerBook G3-computers zijn ideaal voor ontwerpers, docenten, studenten en zakenlieden, en combineren een aantrekkelijk industrieel ontwerp met een geavanceerde PowerPC G3-processor die een kloksnelheid van 233, 266 of 300 MHz heeft. De PowerBooks zijn geprijsd vanaf 1899 Euro (ƒ 4185), maar bieden functies die door de concurrentie doorgaans alleen worden aangeboden in zogenaamde "high-end"-producten van minimaal ƒ 7500. Alle 14,1-inch PowerBook G3-modellen zijn standaard uitgerust met een groot L2-cachegeheugen, een ingebouwde 56K-modem, een S-video-uitvoerpoort (voor presentaties), een krachtige ATI Rage LT Pro-controller voor grafische versnelling, een SCSI-poort en verwisselbare uitbreidingsnissen met ruimte voor twee batterijen. Behalve een voordelige aanschafprijs biedt Apple haar klanten een tijdelijke PowerBook G3-aanbieding. Deze aanbieding voorziet in een gratis manier om Windows-programma's te gebruiken via Connectix Virtual PC 2.1 met Windows 98-programmatuur, of om de algehele systeemprestaties te vergroten door toevoeging van 64 MB geheugen. Deze aanbieding is geldig voor klanten die een PowerBook aanschaffen bij een geautoriseerde Apple Reseller of bij The Apple Store (www.apple.com/nlstore). De aanbiedingscoupon met de volledige voorwaarden is verkrijgbaar via de Apple website (www.apple.com/promo), en bij geautoriseerde Apple Resellers en eventuele andere Apple leveranciers.

Apple biedt gratis Tomb Raider bij aanschaf van Mac OS 8.5

In het kader van de onlangs gestarte, wereldwijde Mac OS 8.5-aanbieding biedt Apple Computer, Inc. alle klanten die tussen 15 maart 1999 en 30 april 1999 Mac OS 8.5 aanschaffen naar keuze een gratis exemplaar van Tomb Raider II of Tomb Raider Gold. De twee Tomb Raider-spelprogramma's behoren tot de bekendste in hun soort en Mac OS 8.5 is de meest recente versie van het Macintosh besturingssysteem en een van de meest succesvolle software-releases ooit. Mac OS 8.5 is uitgerust met Sherlock, Apple's revolutionaire zoektechnologie. Daarnaast biedt Mac OS 8.5 uiterst snelle kopieermogelijkheden via het netwerk, de speciaal voor de PowerPC-processor geoptimaliseerde AppleScript-technologie en meer dan 70 andere verbeteringen. Mac OS 8.5 is voor 85 Euro exclusief BTW verkrijgbaar bij geautoriseerde Apple Resellers en via The Apple Store (Nederland: www.apple.com/nlstore, België:
www.apple.com/belgiumflstore). Met de speciale aanbiedingscoupon kan vervolgens een gratis exemplaar worden aangevraagd van Tomb Raider II of Tomb Raider Gold, met in de hoofdrol de virtuele heldin Lara Croft.

Landelijke studiedag Stichting MUIS

Op zaterdag 20 maart as. organiseert Stichting Multimedia Users In School (MUIS) een landelijke studiedag in Heerhugowaard. Tijdens deze dag zullen diverse presentaties en workshops worden gegeven die verband houden met de rol van multimedia in onderwijsontwikkeling. In de workshops staat het zelf ontwikkelen van multimediaal onderwijsmateriaal centraal.
Nadere informatie over deze dag is verkrijgbaar via de website van stichting MUIS (http://www.muis.org). Via deze site kunt u zich tevens aanmelden. (Omdat het aantal plaatsen beperkt is, is het raadzaam snel te reageren.)

Copyright 1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Apple lokale Marketingactiviteiten Update '