Onderstaand bericht was een 1-aprilgrap van de Libertarische Partij. 106 likes op Facebook op 2-4-2014 00:25 uur.

Deel PVV fractie stapt over naar Libertarische Partij

LP krijgt in 1 keer 5 zetels in de Tweede Kamer

AARLANDERVEEN, 20140401 -- Vandaag maakt de Libertarische Partij (LP) bekend dat vier leden van de huidige PVV-fractie en het onafhankelijke kamerlid Louis Bontes, die al eerder de PVV verliet, in de Tweede Kamer de overstap maken naar de Libertarische Partij. De LP, die meedeed aan de tweede-kamerverkiezingen van 2012 en bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen in 10 gemeentes, krijgt daardoor in één klap 5 volksvertegenwoordigers in het parlement.

De kamerleden Raymond de Roon, Lilian Helder, Reinette Klever en Harm Beertema, geven vanavond een persconferentie over deze opmerkelijke overstap in café Millers, Plein 10a te Den Haag.

In een eerste reactie geven zij te kennen dat ze de 'V' van vrijheid serieus willen nemen, en het gevoel hebben dat de PVV die vrijheid maar zeer selectief toepast. Het Libertarische gedachtegoed spreekt de kamerleden aan vanwege het standpunt dat alle vrijheid goed is voor iedereen. Met de Libertarische Partij hebben de ex-PVVers een professionele partijorganisatie achter zich staan met een zeer gedegen filosofisch fundament, aldus Kim Winkelaar, woordvoerder van de LP.

De LP stelt zich op het standpunt dat de overheid eerder het probleem is dan een oplossing voor problemen, en wenst dat de overheid zich zo veel mogelijk terugtrekt uit de samenleving. Waar vrijheid heerst is geen overheid nodig, zo stelt de partij.

Meer informatie over de LP en deze verrassende overstap kunt u krijgen via info@libertarischepartij.nl

Deel: ' Aprilgrap Deel PVV fractie stapt over naar Libertarische Partij '