Aprimo in Leiders Quadrant van Magic Quadrant Report voor IMM

Vanwege sterke IMM visie, innovatie, toepassingsmogelijkheden en marktgerichtheid

AMSTERDAM, 20121113 -- Aprimo®, onderdeel van Teradata (NYSE:TDC) en marktleider op het gebied van geïntegreerde, cloud-gebaseerde marketing oplossingen, is in het Leaders Quadrant van het nieuwe Integrated Marketing Management (IMM) rapport van Gartner, Inc. geplaatst. Het rapport is op 1 november 2012 gepubliceerd door Kimberly Collins, research vice president, en Adam Sarner, research director CRM bij Gartner.

“Aprimo blijft de IMM markt vormen en leiden. Deze markt breidt zich snel uit, doordat marktleiders in de industrie in toenemende mate behoefte hebben aan geïntegreerde data, analyses en business applicatieoplossingen,” zei Bob Boehnlein, president van Aprimo. “Wij zijn een strategische partner voor onze klanten en zorgen dat zij een leadership positie krijgen door ze via IMM een technologisch concurrentievoordeel te bieden.”

Aprimo heeft onlangs nieuwe toevoegingen en updates aan haar IMM oplossingen geannonceerd voor een nog betere marketing performance. Hieronder vallen onder andere digital messaging, een toevoeging aan de digitale marketing technologie verkregen door de recente overname van eCircle door Teradata, en updates op het vlak van Marketing Operations en Campaign Management.

Het Gartner Integrated Marketing Management Magic Quadrant is te downloaden op de Aprimo website.

Over het Magic Quadrant

Het Magic Quadrant is auteursrechtelijk beschermd 2012 door Gartner, Inc en wordt met toestemming gebruikt. Het Magic Quadrant is een grafische weergave van een markt tijdens en voor een specifieke periode. Het geeft Gartner's analyse van hoe bepaalde leveranciers ten opzichte van elkaar staan, op basis van criteria voor die markt zoals gedefinieerd door Gartner. Gartner beveelt geen van de leveranciers, producten of services die in het Integrated Marketing Management Magic Quadrant staan aan. Ook adviseert Gartner technologiegebruikers niet alleen die leveranciers die in het ‘Leaders’ Quadrant staan te selecteren. Het Magic Quadrant is uitsluitend bedoeld als een research tool en is geen specifieke richtlijn voor actie. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Aprimo

Aprimo is een toonaangevende, wereldwijde leverancier van software en diensten die de productiviteit en prestaties van marketingorganisaties verbeteren. Wij stellen marketeers in staat om de marketingprestaties en -verantwoordelijkheid te verbeteren en beter samen te werken. Aprimo’s modulaire en on demand Integrated Marketing Management (IMM) oplossingen bieden een wereldwijd geïntegreerd marketing platform dat organisatiebreed toegepast kan worden. Hierbij kunnen bedrijven balans houden tussen creativiteit en een datagedreven benadering, en wordt de complexiteit van de snel veranderende marketing omgeving verminderd. Honderdduizenden marketeers vertrouwen op Aprimo bij het grondig herorganiseren van hun marketing. Ruim een derde van de klanten valt onder de Fortune 100 bedrijven en bijna een kwart is een Global 100 bedrijf. Aprimo is onderdeel van Teradata en heeft haar hoofdkantoor in Indianapolis, Indiana. Voor meer informatie belt u met Corine van Rijn, T 020 5128171, of kijk op  www.aprimo.com

Over Teradata
Teradata Corporation (NYSE: TDC), Aprimo's moederbedrijf, is wereldwijd marktleider in analytische dataoplossingen, gericht op geïntegreerd data warehousing, big data analytics en business applicaties. De innovatieve producten en diensten van Teradata verlenen bedrijven data integratie en het business inzicht dat ze nodig hebben om steeds de beste beslissingen te nemen en een concurrentievoordeel te bereiken. Voor meer informatie, kijk op www.teradata.com