Stichting Educatief Toerisme

Telefoon en fax 0118-581507
E-mail: tourist@tref.zeelandnet.nl

AQUARELLEREN MET JOKE PLOMP

Eind maart is er in Toeristisch Centrum Oranjezon gelegenheid te aquarelleren o.l.v. de bekende en enthousiaste Joke Plomp.

Joke Plomp heeft, zolang ze zich kan herinneren, getekend, geschilderd en met klei gewerkt. Ruim 15 jaar geleden ging ze aan de slag met waterverf. Geliefde onderwerpen zijn landschap, stads- en dorpsgezichten en (kinder)portretten. Joke aquarelleert zelf heel graag, maar vindt het ook fijn anderen de kunst bij te brengen tijdens haar lessen, die bijzonder inspirerend zijn en middels haar rubriek "Al doende" in het tijdschrift 'Palet en tekenstift'.

Joke woonde een aantal jaren in Zeeland (Koudekerke) en begon daar met lesgeven. Dit doet ze nog steeds, ook al woont ze inmiddels in Staphorst. Met veel plezier begeleidt ze een aantal van de vakantie-schilderweken, die door de Stichting Educatief Toerisme Zeeland 'Oranjezon' worden georganiseerd. Een hele week werken onder haar bezielende leiding betekent "verder" komen. Elke deelnemer wordt individueel begeleid. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom. Een week schilderen in een rustige omgeving biedt ontspanning. Los van de dagelijkse beslommeringen lukt het vaak allemaal beter.

De eerstvolgende schilderweek is 22 - 26 maart a.s.

Demonstratie
Op zaterdag 27 maart a.s. geeft Joke Plomp in Toeristisch Centrum Oranjezon tussen 10.30 en 12.30 een demonstratie 'aquarelleren'. Een ideale manier om vrijblijvend kennis te maken met deze boeiende techniek en inspirerende docent. Belangstellenden zijn van harte welkom!

Toeristisch Centrum Oranjezon, Schoolstraat 4, Oostkapelle, 0118-581507

Met een bezoekje zet u misschien de eerste stappen op weg naar een verrijkende hobby.

Deel: ' Aquarelleren met Joke Plomp in Oranjezon Oostkapelle '