AROWANA introduceert de Gamepad Freestyle met bewegingssensor

Moerdijk, 20 oktober 1999 - Arowana, leverancier van multimediaprodukten, maakt de nieuwe gamepad Freestyle met bewegingssensor bekend. De Freestyle is een game controller voor vliegsimulatie-, race- en actiespelletjes die door de bewegingssensor de spelletjes nog realistischer maakt.

Voor computerspelletjes is de halvemaanvormige gamepad Freestyle van Arowana een comfortabel alternatief voor joysticks. Door de gamepad te bewegen, bepaalt men de richting in het spel. Als u naar links wilt, beweegt u de game pad naar links. Als u de snelheid wilt verhogen, beweegt u de gamepad naar voren. Dit alles wordt bewerkstelligd door de ingebouwde bewegingssensor. Ook een standaard besturing is mogelijk, de richting wordt dan veranderd door een joy-button.

De Freestyle heeft 6 normale knoppen en 4 turbo knoppen. Er zijn 6 knoppen programmeerbaar waar men zelf, afhankelijk van het spel, een functie aan kan geven. Aan de voorzijde van de gamepad bevinden zich hogesnelheidsknoppen voor permanent vuren en snelle herhaling van bepaalde acties tijdens het spel.

De installatie wordt eenvoudig uitgelegd in de meegeleverde handleiding. Het instrument wordt verbonden met de game poort en draait onder Windows
3.x/95/98 of DOS. De consumentenadviesprijs van de gamepad Freestyle bedraagt Dfl. 99,95/ BEF 1.899,-

Een foto is elektronisch beschikbaar.

Over Arowana
Arowana is het merk van de multimedia producten die de PoSo Group produceert en distribueert. De PoSo Group werd in 1993 opgericht en inmiddels werken er ruim 3.000 mensen bij PoSo in distributievestigingen in Taiwan, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Singapore en fabrieken in Taiwan en China. Het brede assortiment van multimediaproducten beslaat geluid-, video-, netwerk-, ethernet-, en ISDN-kaarten, joysticks, muizen, game pads en toetsenborden, microfoons, luidsprekers, modems, camera's en hubs. Sinds dit jaar heeft PoSo een zelfstandige Nederlandse vestiging: PoSo Benelux B.V.

Meer informatie: PoSo Benelux BV, Peter Lentz, Tel: 0168 - 389050, e-mail: benelux@poso.nl
Perscontact: Hinke de Koning Communicatie, Tel: 0187 - 470233, e-mail: henri@dekoningcom.nl

Hinke de Koning Communicatie
3240 AE Middelharnis