Volledige beheersing met USB
Arowana's nieuwe generatie joy sticks

Moerdijk, 7 september 1999 - De AROWANA USB joystick 'Terminator' is nu ook in Nederland en België beschikbaar. De joystick heeft een uitstekende prijs/prestatie verhouding en combineert een zeer accurate controle capaciteit met een duurzaam en ergonomisch ontwerp.

De robuuste Terminator is de meest geavanceerde Game Controller verkrijgbaar op de Nederlandse markt, die compatibel is met vrijwel alle voor de PC geschikte actie-, educatieve- en simulatiespellen. Een 3D knop geeft een realistische space ride ervaring. De joystick is uitgerust met vier ultra gevoelige 'fire buttons' en een 'view finder' voor het flexibel instellen van het zicht. De spanning zal het toppunt bereiken met de high speed turbo functie. Beweeg de hendel naar voren om het vliegtuig te laten versnellen. Tijdens al dit geweld blijft de Terminator vastberaden op uw tafel staan, stevig vastgezet door vier zuignappen. Om de joystick te installeren hoeft u deze slechts aan te sluiten op de USB poort van uw PC. Windows 98 zal dan automatisch de goede driver vinden. De IC (intergrated circuit of microchip) is USB-IF gecertificeerd. Een foto is electronisch beschikbaar.

De terminator is leverbaar voor een prijs van Hfl. 29,- Bef. 550,-

Over Arowana
Arowana is het merk van de multimedia producten die de PoSo Group produceert en distribueert. De PoSo Group werd in 1993 opgericht en inmiddels werken er ruim 3.000 mensen bij PoSo in distributievestigingen in Taiwan, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Singapore
en fabrieken in Taiwan en China. Het brede assortiment van multimediaproducten beslaat geluid-, video-, netwerk-, ethernet-, en ISDN-kaarten, joysticks, muizen, game pads en toetsenborden, microfoons, luidsprekers, modems, camera's en hubs. Sinds dit jaar heeft PoSo een zelfstandige Nederlandse vestiging in Moerdijk: PoSo Benelux B.V.

Deel: ' Arowana introduceert nieuwe generatie joy sticks '