Artiesten van Nederlandse muziek-website op de Rio MP3 speler van S3/Diamond

Dankzij een unieke samenwerking met S3/Diamond, producent van s werelds meest verkochte draagbare MP3 speler, de Diamond Rio, zal themusicchannel, als eerste in Nederland, een interactieve CD-Rom publiceren met verschillende MP3 tracks en videoclips afkomstig van artiesten van haar website. S3/Diamond lanceert deze maand in Nederland haar 2e generatie, draagbare Rio MP3 speler en als promotionele actie wordt hierbij tevens de eerste interactieve CD-Rom van themusicchannel met de titel "Make Virtual&Reality" geleverd.

S3/Diamond heeft voor de lancering van haar nieuwe MP3 speler voor de verschillende Europese landen exclusieve overeenkomsten gesloten met leidende digitale muziekwebsites, waaronder themusicchannel voor Nederland. Door dit unieke project, waarbij themusicchannel royalties afdraagt aan Buma Stemra, hebben consumenten direct toegang tot de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale muziek en krijgt een groep talentvolle artiesten een kans om zich buiten de reguliere distributiekanalen van de traditionele platenindustrie te profileren.

Jan van Boeschoten, Creative & Technology Director van themusicchannel, is blij met de samenwerking met deze leidende wereldspeler op het gebied van digitale muziek. "S3/Diamond is een gevestigde wereldspeler in de digitale muziekindustrie en heeft aan de wieg van de digitale muziekrevolutie gestaan met de lancering van de Rio PMP300 in september 1998. S3/Diamonds keus om voor Nederland met themusicchannel samen te werken reflecteert de stijgende populariteit van onze website en is een erkenning voor de kwaliteit van de content die inmiddels op themusicchannel te vinden is".

www.themusicchannel.nl themusicchannel is de eerste, door Buma Stemra goedgekeurde Nederlandse muziek-website waar bekende en onbekende artiesten hun muziek gratis kunnen promoten. Muziekliefhebbers kunnen gratis muziek naar smaak beluisteren en downloaden: zeven dagen per week, 24 uur per dag. themusicchannel brengt muziek uit via Internet; muziek die anders wellicht nooit via de traditionele distributiekanalen zou worden verspreid. De website is een interactief podium, waar artiesten hun muziek snel en gemakkelijk kunnen lanceren. Als muziekportaal speelt themusicchannel een leidende rol in de snel groeiende markt voor on-line digitale muziekverkoop en -distributie.

* Noot van de redactie:
Indien uw redactie deze CD wenst te ontvangen, stuur dan een email-reply naar info@themusicchannel.nl met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam:&&&&&...
Redactie:&&&&&&&...
Naam:&&&&&&&&&
Adres:&&&&&&&&&
Plaats:&&&&&&&&&

De CD wordt U dan z.s.m. toegestuurd.

Contactpersoon: Guy Makmel - guy@themusicchannel.nl - tel: 06 51 408 918 themusicchannel - Postbus 7850 - 1008 AB Amsterdam

Deel: ' Artiesten van Nederlandse muziek-website op Rio MP3 speler '