Athlon Groep

Athlon Groep neemt syndicated loan van EURO 155 mln op

Hoofddorp, 15 oktober 2001

Medio september jl. kondigde Athlon Groep de introductie van een syndicated loan van 150mln. aan. Als gevolg van de belangstelling van participerende banken is de inschrijving overtekend. Besloten is 155mln. op te nemen.

Als arrangeurs treden ABN AMRO Bank en ING Bank op. Het aantal deelnemende banken is acht.

De looptijd van de faciliteit bedraagt max. 2 jaar. Athlon gebruikt de opbrengst van de lening voor de financiering van de beoogde autonome groei en herfinanciering van bestaande kredietfaciliteiten.

Voor nadere informatie:
Athlon Groep N.V.
mr. J.E. Demper, secretaris Raad van Bestuur
Telefoon: 023 56 15 105

Tot Athlon Groep behoren:
Autoleasing: Interleasing Nederland, Interleasing Belgium, Interleasing Luxembourg, International Fleetmanagement (B), Hiltermann Lease Service (NL), Sympalease (NL), Vemo (NL), Zanlease (NL), Autop Lease (F), AV Leasing (D), Autop Deutschland (D), Unilease (NL/B, 50%) Autoverhuur: ATRENT Automotive (NL), Interleasing Rent (B), CC Raule Autovermietung (D), Autop Rent (F), SDL (F) Dealerbedrijven: Baan Twente, Autobedrijf Beemsterboer De Vries, Autobedrijf Prinsenhof, Automobielbedrijf Boekenroode, Chrysler Jeep Heemstede, Chrysler Amstelveen, E.G.A.C., Romeyn & Van Zanten, Autohaus Taunus (D)
Autoschadeherstel: CARe Schadeservice (NL, 45 vestigingen) Website: www.athlon.nl

Deel: ' Athlon Groep neemt syndicated loan van EURO 155 mln op '