Attachmate Benelux

Attachmate: The Advantage of Information(TM)

Attachmate geeft handige gids uit over e-business

Amsterdam/Brussel, 15 mei 1999 – Attachmate, leverancier van e-business- en host access-managementoplossingen, geeft een gratis Solutions Guide uit voor iedereen die overweegt via e-business de markt op te gaan of al gebruikmaakt van e-business.

Informatie staat centraal bij e-business. De gids legt uit hoe informatie op de noodzakelijke host systems van de onderneming toegankelijk gemaakt wordt voor e-business. En voorts hoe een goed host access-managementsysteem controleert wie toegang krijgt tot host-informatie, wat zij te zien krijgen en hoe vaak zij de informatie raadplegen. De gids maakt tevens duidelijk aan welke voorwaarden voldaan moet worden om e-business te laten integreren met de host systems van de onderneming. Ter voorbereiding op de stap naar e-business geeft de gids tot slot een handige checklist.

De Attachmate Web-to-Enterprise Solutions Guide is in Nederland gratis aan te vragen op telefoonnummer 020 – 696 60 31; in België op 02/481 07 50.

Over Attachmate

Attachmate is leverancier van e-business- en host access-managementoplossingen. Attachmate is over de gehele wereld actief en heeft meer dan 10 miljoen gebruikers. Het hoofdkantoor bevindt zich in Bellevue, Washington (V.S.) en het bedrijf heeft 80 kantoren in 30 landen. Attachmate biedt een breed scala van host access-managementproducten, Web-to-host-technologie en consultancydiensten en beschikt wereldwijd over strategische partners. Meer informatie over Attachmates producten en consultancydiensten is te vinden op https://www.attachmate.com

Voor meer persinformatie:

Attachmate Benelux Lammers van Toorenburg PR

Inge Van Eycken, marketing manager Benelux Charly Lammers van Toorenburg

Telefoon: 02/481 07 50 (B) Telefoon:

Telefoon: 020 696 60 31 (NL)

E-mail: marketb@attachmate.com E-mail: charly@lvtpr.nl

marketnl@attachmate.com

Attachmate Sales Nederland Postbus 23295 1100 DT Amsterdam ZO tel.: 020/696 60 31 fax: 020/696 07 29 e-mail: marketnl@attachmate.com