Attachmate’s KEA!X4.1 legt de lat van access-beheer hoger

High performance, geïntegeerde managementoplossing voor alle connectiviteitsbehoeften van de UNIXgebruiker

Capelle a/d IJssel, 2 november 1999 - Attachmate, toonaangevend leverancier van host access-management- en e-business-oplossingen, brengt KEA!X4.1, een PC X server en een totaal oplossing voor UNIX host access.
KEA!X4.1 biedt Microsoft Windows 95/98- en NT-gebruikers een complete, op X afgestemde TCP/IP oplossing die tevens de mogelijkheid biedt om via VT-, TN3270e- en TN5250- emulatie toegang te krijgen tot bedrijfssystemen. De verbeterde prestaties van KEA!X verhogen de productiviteit en verlagen de toegangs- en beheerkosten.

KEA!X maakt configuratie en toepassing van X applicatie-toegang eenvoudig door Attachmate’s complete Management Console die beheer op afstand mogelijk maak. Ook biedt KEA!X automatische ondersteuning voor LBX (Low Bandwidth)-connecties, en wordt elke Windows Color-mode ondersteund.

Een kenmerk van het bieden van toegang tot host informatie, is dat organisaties vaak meer dan één type oplossing nodig hebben. Dat geldt met name voor grote organisaties, waar Attachmate de meeste klanten heeft. KEA!X is een complete, hoogwaardige oplossing voor UNIX- en mainframeconnectiviteit. KEA!X gebruikt Attachmate technologie, zodat een geïntegreerde oplossing ontstaat voor Attachmate-gebruikers die ook toegang hebben tot X applicaties.

KEA!X4.1 biedt onder andere:

- TN3270 en TN5250 ondersteuning – voor toegang tot IBM mainframe en AS/400 hosts

- KEA! 420 5.1 – Attachmate’s VT420 client

- X11R6.4 ondersteuning – snelle en accurate ondersteuning van X applicaties, ook voor de recentste protocolrevisies en extensies
- Geïntegreerde NFS client – transparante file en print toegang tot UNIX hosts

- X web support – laat X applicaties integreren met Microsoft Internet Explorer of Netscape Navigator

- Y2K-proof

Over Attachmate

Attachmate versnelt de voorsprong van bedrijven door de toegang tot bedrijfsinformatie te vergroten. Attachmates e-Vantage-producten verbinden gebruikers aan mainframe, AS/400-, VAX- en UNIX-systemen met centraal gestuurde Java-, ActiveX-, HTML- en Windows-clients of met e-business-applicaties. In 17 jaar heeft Attachmate wereldwijd voor 12 miljoen gebruikers businessproblemen opgelost. Met 80 kantoren in 30 landen biedt Attachmates infrastructuur wereldwijd producten, consultancy, ondersteuning en strategische partnerships.
Voor meer informatie over Attachmates oplossingen kunt u contact opnemen met uw lokale Attachmate-kantoor, of bezoek onze web-site: https://www.attachmate.com

Voor meer persinformatie:

Attachmate Benelux

Lammers van Toorenburg PR

Inge Van Eycken, Marketing Manager Benelux
Sietse Sinnema/

Telefoon: 02/481 07 50 (B)
Charly Lammers van Toorenburg

Telefoon: 010 266 77 00 (NL)
Telefoon: + 31 (0)30 656 50 70

E-mail: marketb@attachmate.com