Autogrill viert opening van het gerenoveerde Tulip Inn Riverside hotel

Heropening markeert een nieuwe standaard voor hotelconcept van Autogrill

AMSTERDAM, 20130917 -- Autogrill, de exploitant van 7 hotels waarvan 6 Tulip Inn hotels in Nederland, viert vandaag de heropening van het Tulip Inn Riverside hotel in Amsterdam. Het bedrijf is trots op het resultaat na een ingrijpende verbouwing die minder dan een jaar in beslag heeft genomen en verheugd zich erop haar gasten te kunnen verrassen met het comfort en de unieke sfeer dat zij met het hernieuwde concept heeft weten neer te zetten.

Autogrill's 'multibrand' strategie voor reizigers en mensen onderweg, heeft als doel om mensen even te laten ontsnappen van de snelweg en tot rust te laten komen in goed uitgeruste horeca- en hotel gelegenheden. Dit betekent dat Autogrill zich voortdurend moet aanpassen aan de veranderende behoefte van haar klanten en de in beweging zijnde markt. Voor dit specifieke project sloeg Autogrill de handen ineen met de gerenommeerde ontwerper Hugo Broeders, die staat voor interieurconcepten die bijdragen aan een gastvrije totaalbeleving waarin mensen elkaar graag ontmoeten.

"Het Tulip Inn Riverside hotel is voor ons een uniek onderdeel van ons bedrijf," legt Mario Orinx, Chief Operational Officer bij Autogrill F&B North West Europe. "Het hotel is met 192 kamers niet alleen het grootste hotel dat wij exploiteren, maar ook nog eens het hotel met de beste bezetting. We ontvangen door de aantrekkelijke locatie dichtbij het zakelijk hart van Amsterdam en slechts minuten verwijderd van luchthaven Schiphol en uitvalswegen A1, A2 en A9, natuurlijk veel zakelijke gasten. Maar daarnaast is Tulip Inn Riverside door haar landelijke ligging aan het water ook de perfecte plek voor een toeristisch bezoek of een weekendje weg in eigen land"

Fred Hegt, Head of Operations bij Autogrill Nederland, voegt hier aan toe: "We verheugen ons op de reacties van onze gasten op de vernieuwde kamers en faciliteiten. Door het hele hotel heen is gewerkt met natuurlijke materialen, een groen karakter en een 'touch of Van Gogh'. Met de doorgevoerde vernieuwingen brengen we onze dienstverlening op een hoog niveau, of het nu gaat om zakelijke groepen waar wij een event voor faciliteren of een besloten feest bij ons op het aan het water gelegen terras. Gratis parkeren is geen probleem en ons hotel ligt bovendien maar 10 minuten van het Metrostation waarmee gasten razendsnel in het hartje van Amsterdam zijn."

Dennis Jansen, National Sales Manager bij Autogrill Nederland: "Om succesvol te kunnen zijn in de horeca en hotellerie is het vanzelfsprekend om met de tijd mee te gaan en voortdurend na te denken over vernieuwing. Naast dat we dienstverlening aan bestaande klanten willen verbeteren, hopen we met het vernieuwde Tulip Inn Riverside ook nieuwe doelgroepen aan te kunnen spreken door ons onderscheid op gebied van ligging, uitstraling en service.”

Tulip Inn Riverside is het tweede hotel dat Autogrill in de afgelopen twee jaar renoveerde. De feestelijke opening heeft vorige week plaatsgevonden. Autogrill nodigt landelijke en regionale media heel graag uit voor een bezoek aan haar vernieuwde hotel. Hiervoor kunt u contact opnemen met Carolien Pors van Peak Communications.

Over Autogrill
Autogrill is wereldwijd de nummer één in food & beverage en retaildiensten voor reizigers. In Nederland beschikt de Groep over verschillende hotels en restaurants langs autowegen. HMS Host, het Amerikaanse filiaal van Autogrill, baat op de luchthaven van Shiphol verschillende merken uit, waaronder Starbucks. Het aanbod van Autogrill en HMS Host wordt permanent geoptimaliseerd, mede dank zij de synergie met beschermde en andere gereputeerde merken. Autogrill Group is actief in 35 landen en beschikt over meer dan 5.300 verkooppunten in meer dan 1200 locaties en telt 62.800 medewerkers.

Voor meer informatie, surf naar www.autogrill.com of  www.autogrill.nl.

Deel: ' Autogrill viert opening van het gerenoveerde Tulip Inn Riverside hotel '