Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 3-09-2001

Politieberichten districten Rijn en Venen, 09.00 uur
Rijden onder invloed

WILNIS Tijdens een controle zondagnacht op de Veenweg zag de politie een voertuig rijden waarvan het vermoeden bestond dat de bestuurder gedronken had.

Omstreeks half twee werd de 41 jarige bestuurder uit Wilnis aan de kant gezet. Na een eerste blaastest bleek het vermoeden juist en werd de bestuurder meegenomen naar het bureau voor een ademanalyse. Hieruit bleek dat hij 0,65 promille alcohol in zijn lichaam had. Met een boete van 410,= en een rijontzegging van een uur werd hij naar huis gestuurd.

Man rijdt met veel boets

WOERDEN Agenten zagen tijdens de surveillance een voertuig rijden waarvan het kenteken werd opgevraagd bij de meldkamer. Hieruit bleek dat de bestuurder maar liefst 17 boetes had openstaan, zijn auto niet APK gekeurd was en hij onverzekerd rond reed.

De 25-jarige bestuurder uit Woerden werd op de Jan van Goyenstraat staande gehouden. De man ging mee naar het bureau. Hier betaalde hij in één keer al zijn boetes. Hij krijgt zijn auto terug als hij een bewijs van verzekering kan overleggen.

Deel: ' Automobilist onder invloed aangehouden in Wilnis '