Algemene omroepvereniging AVRO

Hilversum, 10-12-2012

AVRO OPSPORING VERZOCHT DINSDAG 11 DECEMBER

Morgenavond zendt de AVRO Opsporing Verzocht om 21.30 uur uit. In deze uitzending op Nederland 1 besteden AVRO-presentatoren Frits Sissing en Anniko van Santen, onder voorbehoud van wijzigingen, aandacht aan onderstaande onderwerpen:

Venlo: Poging verkrachting 19-jarige studente
In de nacht van zaterdag 8 op zondag 9 september wordt in Venlo een 19-jarige studente bijna verkracht. Het leek of de dader twijfelde. Toch heeft hij haar geslagen, pepperspray gebruikt en geprobeerd haar te bedwelmen.

Rotterdam: Vermissing Remon Neervoort
Sinds vrijdag 12 oktober is er geen levensteken meer vernomen van de 35-jarige Rotterdammer Remon Neervoort. Waar is hij en wat is er met hem gebeurd?

Amsterdam: Liquidatie Stanley Hillis
Maandag 21 februari 2011 werd rond het middaguur in de Fizeaustraat in de Amsterdamse wijk Watergraafsmeer de 64- jarige Stanley Hillis doodgeschoten. Stanley Hillis, alias 'de Ouwe', was een bekend figuur uit de Amsterdamse onderwereld.

Middelharnis/Diessen: Brandstichtingen bedrijfspand en tourbus Donderdagavond 6 september wordt brand gesticht in het bedrijfspand van 'Michel Travel' in het Zuid-Hollandse Middelharnis. Maandagnacht 22 oktober wordt de plaatselijke brandweer in het Brabantse Diessen opgeroepen voor brandstichting van een voertuig. Dat blijkt de luxe tourbus van 'Michel Travel' te zijn die in lichterlaaie staat.

Opsporing Verzocht, dinsdag 11 december om 21.30 uur bij de AVRO op Nederland 1.

Opsporing Verzocht wordt woensdag 12 december herhaald op Nederland 2.

Deel: ' AVRO Opsporing Verzocht Dinsdag 11 december '