AXA Investment Managers Den Haag opgericht

5 januari 1999

Op 1 januari 1999 is AXA Investment Managers Den Haag (AXA IM Den Haag) van start gegaan. Deze organisatie gaat deel uitmaken van AXA Investment Managers, een internationaal onderdeel van de AXA Groep waarin alle vermogensbeheeractiviteiten van AXA zijn ondergebracht. AXA IM Den Haag is ontstaan uit de beleggingsafdelingen van de fusiepartners AXA Leven en UAP-NieuwRotterdam die samen vanaf 1 januari opereren onder de naam AXA Verzekeringen.

AXA IM Den Haag is onder andere verantwoordelijk voor het beheer van de AXA Beleggingsfondsen, de Verzekerd Groeifondsen en de universal-lifedepots. Binnenkort gaat zij zich richten op vermogensbeheer voor derden. De AXA Beleggingsrekening blijft onderdeel van het productassortiment van het Levenbedrijf van AXA Verzekeringen.

De directie van AXA IM Den Haag wordt gevoerd door Edouard Piret (46 jaar, Directeur Beleggingen, Royale Belge) en Ellen van Oostrom (36 jaar, Manager Beleggingen)

Wereldwijd behoort AXA Investment Managers tot de top van vermogensbeheerders. Binnen de AXA Groep bestaan verschillende AXA IM-vestigingen. Naast AXA IM Den Haag zijn dat in Europa: AXA IM Paris, AXA IM London, AXA IM Köln, AXA IM Milano en AXA IM Brussels. Elke AXA IM-vestiging profiteert van de brede spreiding van kennis en ervaring van de Groep met als doel optimalisatie van de vermogensbeheeractiviteiten van AXA. Alle vestigingen, zowel binnen als buiten Europa, zullen nauw met elkaar samenwerken.

AXA Investment Managers Den Haag Parkstraat 31-35 2514 JD DEN HAAG Telefoon (070) 342 33 84 Fax (070) 342 33 63

Deel: ' AXA Investment Managers Den Haag opgericht '