Keywords: Actueel, nieuws, nieuwsberichten

AXA Verzekeringen lanceert derde televisiecommercial

11 februari 2000

De derde commercial van AXA Verzekeringen is vanaf vrijdag 11 februari 2000 op de Nederlandse televisie te zien. Het internationale aspect van AXA staat daarin centraal, maar vooral dat AXA niet vergeet waar het om draait: de klant.

Deze commercial is de derde tv-spot in het kader van de corporate campagne van AXA Verzekeringen. Naast de naam worden ook aspecten als internationaal, warm en persoonlijk via de nieuwe commercial goed gecommuniceerd.

Deze commercial is ontwikkeld voor het AXA-bedrijf in Spanje; ook in Italië is deze spot op televisie te zien. In beide landen heeft hij bewezen succesvol te zijn. Vanwege de aansluiting bij de bestaande thematiek: "Voor al uw plannen en alles wat ertussen komt" en de prachtige uitvoering heeft AXA Verzekeringen besloten de commercial ook in Nederland uit te zenden. Uit een uitgebreide test voor de Nederlandse markt, voorafgaand aan dit besluit, bleek een zeer hoge waardering voor de commercial.

De spot wordt in februari en maart uitgezonden op de commerciële en publieke zenders.

Deel: ' AXA Verzekeringen lanceert derde televisiecommercial '