AXA Verzekeringen viert honderdste aansluiting AXA Servicenet

6 april 2000

Verzekeringskantoren reageren enthousiast op het AXA Servicenet van AXA Verzekeringen. Dit blijkt onder andere uit het aantal aanvragen dat wekelijks binnenkomt. Op maandag 27 maart 2000 sloot het Levenbedrijf van AXA Verzekeringen het honderdste kantoor aan op het extranet: Assurantiekantoor Beijk in Sassenheim.

De heer G. Beijk, directeur van Assurantiekantoor Beijk ontving als honderdste kantoor symbolisch de codesleutel van Reinier Geerling, accountmanager van AXA Verzekeringen. Alleen met deze codesleutel kunnen kantoren bij het afgeschermde - en strikt beveiligde - Servicenet van AXA Verzekeringen komen. Vervolgens kregen de medewerkers van Assurantiekantoor Beijk een introductiecursus over het gebruiksgemak van het AXA Servicenet.

Via het AXA Servicenet kunnen aangesloten kantoren onder andere statusoverzichten van polissen opvragen, mutaties doorgeven, programmatuur van AXA Verzekeringen downloaden en informatiemateriaal bestellen. Ook bevat de site een bibliotheek met veelgestelde vragen over producten en actuele thema's. Daarnaast kunnen de kantoren met de e-mailfaciliteit efficiënt en snel contact leggen met accountmanagers en accountteams bij AXA Verzekeringen. In het AXA Servicenet zijn voorlopig alleen de producten van het Levenbedrijf van AXA Verzekeringen opgenomen.

AXA Verzekeringen verwacht eind 2000 circa driehonderd kantoren te hebben aangesloten op het AXA Servicenet.

Deel: ' AXA Verzekeringen viert 100ste aansluiting AXA Servicenet '