Axender BV winnaar 2016 in Zakelijke dienstverlening reclamebranche

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 14:00 uur

ROTTERDAM, 20160201 -- Axender BV is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2016 in de Zakelijke dienstverlening reclamebranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering. ‘Axender BV weet haar enorme ervaring op het gebied van reclamefolderverspreiding en het creëren van bereik uitstekend te combineren met een klant- en servicegerichte aanpak, waardoor zij zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Axender BV is een folderverspreider met een landelijk dekkend netwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Nieuwegein, daarnaast beschikt het Axender netwerk over 25 regionale vestigingen door het hele land. Met circa 350 medewerkers en 22.000 bezorgers bezorgt zij wekelijks folders en weekbladen bij een kleine 6 miljoen huishoudens waarmee ongeveer 13,8 miljoen consumenten worden bereikt. De organisatie onderscheidt zich door haar flexibiliteit en het optimaliseren van het bereik in de verspreiding van reclamefolders.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Axender BV een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Axender, want zij is continu bezig haar diensten en producten te verbeteren en af te stemmen op de wensen van haar klanten.’

Scala aan verspreidingsmogelijkheden

De jury prijst met name haar brede aanbod, waarbij flexibiliteit vooropstaat. Axender biedt klanten de keuze uit een scala aan verspreidingsmogelijkheden, hetzij fysiek hetzij digitaal. Men heeft diverse uitgekiende en innovatieve concepten ontwikkeld, zoals Axender Totaal – alles in één: opmaken, drukken en verspreiden –en een segmentatietool om klant- en doelgroepen zeer nauwkeurig te bepalen. Axender is in staat om innovatieve en intelligente verspreidplannen op te stellen. Op deze manier zorgen zij ervoor dat de foldercampagne maximaal wordt gelezen door de juiste doelgroep. Met de nieuw ontwikkelde interactieve segmentatietool krijgt de klant inzicht en overzicht waarmee deze in staat wordt gesteld om de juiste keuzes te maken op het gebied van de folderstrategie.

Daarnaast verzorgt de folderverspreider een naadloze koppeling naar reclamefolder.nl, het grootste online reclameplatform van Nederland. Axender beschikt over een landelijk dekkend netwerk, voor het grootste deel via haar eigen distributie en voor de rest via samenwerking met een groep betrouwbare partners, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

Het bedrijf valt op bij de Nominatiecommissie door de uitstekende reputatie die zij in de branche heeft. ‘In een markt die continu in beweging is, weet Axender uitstekend te anticiperen op de laatste nieuwe trends en ontwikkelingen en is zij haar concurrenten vaak een slag voor.’ De jury is van mening dat Axender BV op basis van die gronden uitgeroepen kan worden tot branchewinnaar en tevens in aanmerking dient te komen voor de Nationale Business Succes Award 2016.

Meer informatie: www.axender.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 14:00 uur.

Deel: ' Axender BV winnaar 2016 in Zakelijke dienstverlening reclamebranche '