BAAN COMPANY

Baan Company Selecteert Invisic System 3

Baan Company Selecteert Invisic System 3 Voor Wereldwijd Gebruik

:: 'Global Consulting Organization' klaar om via het Web automatisering van de professionele dienstverlening (PSA) aan te bieden voor een mobiel professioneel personeelsbestand

Bellevue (Washington, V.S.), 13 september (PRN) - INVISIC Software, wereldwijd toonaangevend op het gebied van via het Web bereikbare software voor automatisering van de professionele dienstverlening ('professional services automation' - PSA), maakte vandaag bekend dat The Baan Company, de internationale leverancier van oplossingen voor ondernemingen, INVISIC System 3 heeft geselecteerd voor zijn 'Global Consulting Organization'. De overeenkomst stelt de adviesorganisatie van Baan in staat om INVISIC System 3 te gebruiken voor hun 1.300 werknemers over de hele wereld om de productiviteit van hun hulpbronnen op het gebied van wereldwijde adviesverstrekking te optimaliseren en op die manier Baan te helpen zijn engagement inzake klantenservice te realiseren.

'We hadden behoefte aan een systeem dat snel kon worden ingezet, met een snel rendement van de investering, en dat ons zou kunnen helpen bij het beheren en sturen van onze over de hele wereld verspreide en uiterst mobiele adviesorganisatie,' zei Andrew Nash, 'executive vice president of services' bij The Baan Company. 'INVISIC heeft een indrukwekkende staat van dienst in het tegemoetkomen aan deze vereisten en maakt echt optimaal gebruik van de sterke kanten van het Internet om de essentiële hulpmiddelen voor deze taken aan het werkveld te leveren.'

Voor het inzetten van de oplossing zal gebruik worden gemaakt van een ASP (application service provider) en ze wordt aangedreven door INVISIC Software om het tijdsbestek voor de implementatie en de overhead voor de besturingsinfrastructuur gevoelig te verminderen. Het inzetten via ASP is nieuw in het aanbod van INVISIC en om de Baan oplossing naar wens te kunnen leveren is INVISIC dan ook gaan samenwerken met een toonaangevende leverancier die zich heeft gespecialiseerd in Webdiensten voor professionele serviceorganisaties.

'Deze via het Web functionerende en 'door INVISIC aangedreven' oplossing is erg aantrekkelijk voor organisaties als Baan, die grensverleggend met het Internet willen werken om tijdig en nauwkeurig informatie en bedrijfshulpmiddelen te leveren aan hun verspreid werkende adviesorganisatie,' zei Steve Watt, algemeen directeur ('CEO') van INVISIC.

De synergie tussen toepassingen van Microsoft en van INVISIC was ook een factor die een rol van betekenis heeft gespeeld in de keuze van de oplossing. INVISIC is volledig gestoeld op de Distributed interNet Applications (DNA) architectuur van Microsoft en is van de grond af opgebouwd met Microsoft technologie. INVISIC System 3 steunt op kerntoepassingen uit de Microsoft Office 2000 suite - zoals Microsoft Internet Explorer, Microsoft Word, Microsoft Excel, en Microsoft Project - om de bedrijfsinformatie bij de gebruiker te brengen. Het product maakt ook gebruik van Internet Explorer 4.0 en van Internet Explorer 5 als bekende en gebruiksvriendelijke interface, om zo de investeringen qua tijd en kosten tot een minimum te beperken. De integratie tussen INVISIC System 3 en Microsoft Office resulteert in een aanzienlijke vermindering van de tijd die nodig is voor de opleiding van de gebruikers en voor het opzetten van het systeem.

De steeds langer wordende lijst van wereldwijd actieve ondernemingen die bij INVISIC klant zijn, weerspiegelt de enorme behoefte aan oplossingen die specifiek zijn ontworpen voor organisaties die professionele dienstverlening verstrekken - oplossingen met een rijke functionaliteit die toch flexibel zijn en de strategische voordelen van het Internet weten om te zetten in praktische oplossingen voor de individuele adviseurs en de bedrijven die hun klanten zijn.

Zoals aangetoond door de grote 'installed base' - met onder de klanten organisaties als Hewlett Packard, Microsoft, en Epicor Software . heeft INVISIC een grote ervaring in het verwezenlijken van de automatisering van de professionele dienstverlening voor wereldwijd actieve serviceorganisaties. De lijst van successen waarop INVISIC kan bogen is al even indrukwekkend.

Over INVISIC

INVISIC Software levert essentiële hulpmiddelen die de verstrekkers van professionele diensten in staat stellen te werken met maximale rendabiliteit, met optimaal gebruik van de beschikbare middelen en de grootst mogelijke procesefficiëntie. De oplossingen die INVISIC aanbiedt voor het beheren en sturen van service aan ondernemingen via het Web zijn baanbrekend voor adviesbureaus die hun bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en beter inzicht willen krijgen in het beheer van hun dienstverlening. INVISIC is een multinationale organisatie in privéhanden, met hoofdzetel in de Verenigde Staten (Seattle/Bellevue, in de staat Washington). De onderneming heeft kantoren in Australië en in het Verenigd Koninkrijk, en
beschikt over de hele wereld over partners. Met niet minder dan acht jaar ervaring bevindt INVISIC zich in een unieke positie om oplossingen aan te bieden voor de automatisering van professionele dienstverlening (PSA) aan serviceorganisaties over de hele wereld. INVISIC Software is on line te vinden op https://www.invisic.com.

UNS

Contactpersonen: Lisa Brandli van de Garrigan Lyman Group, tel.: +1 425-271-2078, of via e-mail: brandli@earthlink.net, voor INVISIC Software; ofwel Michael Callahan, 'Vice President Marketing van INVISIC Software Ltd., tel.: +1 425-453-9437, of via e-mail: mikec@invisic.com

Website: https://www.invisic.com

13 sep 99 15:02

Deel: ' Baan selecteert Invisic System 3 '




Lees ook