Backup Exec 3600 appliance biedt complete data bescherming

Bescherming voor zowel fysieke als virtuele machines

MAARSSEN, 20120814 -- DataLogix kondigt aan dat de Symantec Backup Exec 3600 appliance wordt toevoegt aan haar portfolio. Het gaat om een appliance met de nieuwste Backup Exec software. De Symantec Backup Exec 3600 appliance helpt organisaties met het moderniseren en optimaliseren van de back-up infrastructuur in zowel fysieke en virtuele omgevingen.

Integratieproblemen verleden tijd
Voor veel klanten is de bescherming van virtuele en fysieke servers een grote uitdaging. De uitdaging komt voort door de snelle toename van data en de verschillende back-up oplossingen binnen dezelfde infrastructuur. De Symantec Backup Exec 3600 appliance biedt een end-to-end geïntegreerde backup-en deduplicatie- oplossing voor servers, storage en software, gebaseerd op de Backup Exec 2012 suite. De tijd van integratieproblemen tussen hardware en software is hiermee verleden tijd.

Nauwe applicatie integratie
De Symantec Backup Exec 3600 appliance biedt met de meegeleverde agents een data en systeem recovery voor zowel Windows file servers, VMware en Hyper-V virtuele servers maar ook voor kritische applicaties zoals Microsoft Exchange, SQL en SharePoint.

Symantec appliances
“De Symantec Backup Exec 3600 appliance is uniek op de markt. Voor een goede bescherming van de data is het van belang back-up te integreren”, aldus Jochem Steman, Directeur van DataLogix. “De Symantec appliance is snel & eenvoudig te installeren en biedt een geïntegreerde hardware, software en deduplicatie oplossing voor een groot deel van de markt. Door de combinatie met onze kennis op gebied van applicatie data integratie is dit een belangrijke toevoeging aan ons portfolio. Hierdoor zijn klanten verzekerd van een goede back-up en restore oplossing”.

Over DataLogix
DataLogix levert innovatieve oplossingen, diensten en producten op gebied van virtualisatie & cloud, data management en applicatie data optimalisatie. Het bedrijf levert deze oplossingen aan een breed scala van klanten zoals multinationals, overheden, instellingen en aan bedrijven in het Midden en Klein Bedrijf. DataLogix heeft diverse strategische partnerships gesloten met toonaangevende storage en virtualisatie leveranciers. Hierdoor heeft DataLogix alle kennis en disciplines in huis om totaal oplossingen te realiseren, van advies en implementatie tot aan training en support. Daarnaast kan DataLogix een breed pakket van storage- en virtualisatie diensten aanbieden. Het hoofdkantoor van DataLogix is gevestigd in Utrecht.
Voor meer informatie bezoek: https://www.datalogix.nl/

Deel: ' Backup Exec 3600 appliance biedt complete data bescherming '