BearDevil gaat los op de sportcamera markt

ALMERE, 20121121 -- BearDevil is een jonge onderneming uit Nederland die zich richt op coole, technologisch hoogstaande producten. De eerste productlijn bestaat uit HD en FullHD sportcamera’s.

Gebruikmakend van jarenlange ervaring heeft BearDevil een serie camera’s ontwikkeld die bewijst dat hoge kwaliteit niet ingewikkeld en duur hoeft te zijn.

De BearDevil kent geen gecompliceerde menustructuren. Eén simpele knop bedient alle hoofdfuncties van de camera. De verschillende modi zijn standaard ingesteld, en de camera is direct klaar voor gebruik.

De BearDevil RED en de BearDevil BLACK hebben een compacte aluminium behuizing en zijn met de bijgeleverde accessoires gemakkelijk op iedere locatie te gebruiken. De BearDevils zijn tot 10 meter onder water te gebruiken, en behoeven hiervoor geen extra behuizing.

[BearDevil RED sportcamera]

Het basismodel, de BearDevil RED, neemt video op met een resolutie van 1280 x 720 pixels en een framerate van 30fps (720P30). De camera maakt foto’s van 12 megapixels. Ook heeft de camera een multi-snap modus: dan wordt er elke drie seconden een foto genomen.

[BearDevil BLACK sportcamera]

De BearDevil BLACK neemt op in FullHD. Deze camera kan video opnemen met een resolutie van 1280 x 720 pixels met 60 frames per seconde (720P60), of met een resolutie van 1920 x 1080 pixels met 30 frames per seconde (1080P30). De framerate van 60fps maakt de camera uitermate geschikt voor slow motion en andere special effects.

Beide camera’s kunnen tot op 10 meter afstand bediend worden met een los verkrijgbare afstandsbediening (€59).

“Ik ben er zeer trots op dat al onze ontwikkelingen hebben geleid tot een geweldig product dat niet  alleen van hoge kwaliteit is, maar ook simpel is in gebruik en het onze klanten mogelijk maakt om op een makkelijke manier de beste beelden op te nemen”, aldus Taco van Sambeek, oprichter van BearDevil International.

[Logo BearDevil sportcamera]

De BearDevil RED (€119), de BearDevil BLACK (€199) en accessoires zijn per direct verkrijgbaar bij verschillende verkooppunten, te vinden op www.BearDevil.com.

Deel: ' BearDevil gaat los op de sportcamera markt '