AutoRai

Bedrijfsauto RAI 2000 deze week van start 31-1-00. Op 3 februari a.s. opent de Bedrijfsauto RAI 2000 de poorten. Belangrijke wereldprimeurs en noviteiten op het gebied van onderdelen en toebehoren onderstrepen het internationale belang van deze tentoonstelling der giganten.

Het Franse Renault openbaart voor het eerst haar nieuwste truck, vele vrachtautomerken tonen de nieuwste motoren en op bestelwagengebied introduceert Ford de gloednieuwe Transit en Mercedes-Benz de vernieuwde Sprinter.
De toonaangevende Nederlandse positie op het gebied van speciale voertuigen en maatwerk-carrosserieën wordt gekenmerkt door het vele nieuws dat op dit gebied wordt getoond. Voorafgaand aan de openingsdag worden de winnaars van de verkiezing Truck van het Jaar en Van van het Jaar bekendgemaakt.

Op woensdagmiddag 2 februari wordt de Bedrijfsauto RAI 2000 officieel geopend door de Minister van Verkeer en Waterstaat, mevr. T. Netelenbos. Het welkomstwoord is die middag van de heer R. Van Yperen, voorzitter van het Tentoonstellingscomité en de speech van de heer Dr. D. Zetsche, lid van de Raad van Bestuur van DaimlerChrysler, over Trends en Ontwikkelingen in Internationaal Wegvervoer onderstreept het internationale karakter voor deze vakbeurs.

Alle informatie over de tentoonstelling zoals openingstijden, prijzen, deelnemers- en noviteitenlijsten is te vinden via onderstaande link of de button op de homepage.

Deel: ' Bedrijfsauto RAI 2000 '