Belsimpel.nl wint Deloitte Technology Fast50 Award

GRONINGEN, 20121012 -- Belsimpel.nl is de winnaar van de Deloitte Technology Fast50 2012, de verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België. Over de afgelopen 5 jaar is een groei van 16155% gerealiseerd. Jeroen Doorenbos van Belsimpel.nl: “We zijn erg trots op de prestatie die we met ons team in Groningen hebben neergezet. Het winnen van de Fast50 Award 2012 is voor ons een teken dat we op de goede weg zijn in ons streven om de Bol.com van de mobiele telefonie te worden.”

Over Belsimpel.nl: De sympathieke webshop uit Groningen
Belsimpel.nl is hét adres op internet waar u terecht kunt voor écht al uw mobiele telefonie wensen. Belsimpel.nl heeft een enorm assortiment mobiele telefoons, abonnementen, prepaid toestellen, accessoires, en aanvullende diensten die tegen scherpe prijzen direct uit eigen voorraad bij u thuis geleverd worden. Het succes van Belsimpel schuilt in scherpe prijzen, snelle levering en goede service.

Zie ook: https://www.belsimpel.nl/klantenservice/overbelsimpel

Over Deloitte Technology Fast50
De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2007 - 2011). De deelnemers kunnen afkomstig zijn uit de publieke en private sector en omvatten alle technologie segmenten waaronder software, internet, biotech/medische apparatuur, computers/randapparatuur, halfgeleiders, communicatiemiddelen/netwerken, media/entertainment en greentech. Naast de ranglijst bestaat het Technology Fast50 programma uit seminars, ronde tafel besprekingen met (voormalige) ‘captains of industry’ en studiereizen die gedurende het jaar georganiseerd worden.

Deel: ' Belsimpel.nl wint Deloitte Technology Fast50 Award '