Gemeente Goes

Benefietconcert voor gedupeerde verenigingen brand De Spinne

Op initiatief van het Zeeuws Mannenkoor wordt op vrijdag 21 februari a.s. in de R.K. Maria Magdalenakerk in Goes een benefietconcert gegeven. Aanvang 20.00 uur. Het Zeeuws Mannenkoor organiseert dit concert samen met het vrouwenkoor Cadans en de gemeente Goes. De opbrengst is bestemd voor alle verenigingen die door de brand in wijkgebouw De Spinne in de nieuwjaarsnacht financiële schade hebben geleden. Inmiddels zijn vervangende ruimtes gevonden, maar wat blijft is dat belangrijke zaken, zoals de piano van het mannenkoor en de vleugel van het vrouwenkoor, zijn verloren zijn gegaan. De verwachting is dat na uitkering van de verzekering voor alle verenigingen nog een flinke schadepost overblijft.
Aan het benefietconcert werken mee: het Zeeuws byzantijns koor Stretsenije, het Veerse Scheepstuig, vrouwenkoor Cadans, het Zeeuws Mannenkoor en de solistes Yvonne Siebels (piano) en Andrea Slabbekoorn (klarinet).

Vanaf 8 februari a.s. zijn kaarten in de voorverkoop verkrijgbaar bij de V.V.V. Goes, De Koperen Tuin en Bloemsierkunst "De Anemoon" in winkelcentrum De Spinne en op de Kreukelmarkt. De toegangsprijs bedraagt Euro 10,--. De actie kan ook ondersteund worden door een gift over te maken op giro 147588 t.n.v. het Zeeuws Mannenkoor, onder vermelding van "brandschade".

Deel: ' Benefietconcert voor gedupeerde verenigingen brand De Spinne in Goes '