HYPSOS

Betreft: : benoeming bij Hypsos in Soesterberg
Van : Ingrid Schat

P E R S B E R I C H T

De heer Aart Bor RA ( 32 j.) is per 1 mei 1999 benoemd tot directeur financiën van Hypsos ExpoPartner en Hypsos InstorePartner in Soesterberg. Hij volgt hiermee de heer Cor van der Maas op die op 1 mei jl. met pensioen is gegaan. De heer Bor is reeds vanaf '97 werkzaam bij HYPSOS als adjunct directeur financiën.

Hypsos ExpoPartner en HYPSOS InstorePartner behoren tot de HYPSOS Group, een organisatie die in totaal 275 medewerkers telt. HYPSOS realiseert projecten op het gebied van beurzen & tentoonstellingen, winkelinterieurs & projectinrichting, evenementen en realiseert de inrichting van musea & informatiecentra. Voorbeelden van projecten zijn MOBILION, het informatiecentrum van Rijkswaterstaat in Utrecht (direct aan de A2) en het prestigieuze Millennium Dome in London, waar we momenteel werkzaam zijn aan de realisatie van de zgn. "Mind Zone".

Heeft u vragen, of wilt u meer uitgebreide documentatie ontvangen van HYPSOS, kunt u contact opnemen met Ingrid Schat tel, 0346 35 75 00, of een bezoekje brengen aan onze website: www.hypsos.com

Deel: ' Benoeming bij Hypsos in Soesterberg '