Persbericht Koninklijke Ahold

Directie Albert Heijn

Zaandam, 19 april 1999 - De Raad van Bestuur van Koninklijke Ahold heeft per 26 april 1999 de heer drs. J.L.M. Sliepenbeek RC (35) benoemd tot lid van de Directie van het Albert Heijn Winkelbedrijf. Joost Sliepenbeek kwam in 1994 in dienst van Koninklijke Ahold. Hij gaf leiding aan de afdeling Mergers & Acquisitions van het concern en is sinds 1996 in het management team van Grootverbruik Ahold, verantwoordelijk voor Financiën.

De heer P.E. Jansen, momenteel directeur van het Albert Heijn Winkelbedrijf, zal deze positie verlaten en overgaan naar de Support Organisatie van Albert Heijn als Stafdirecteur Sociale Zaken. Hij volgt de heer Chr. van Gent, op die overstapt naar de Ahold holding.

De heer W. Huinder, momenteel directeur van het Albert Heijn Winkelbedrijf, zal op 1 juli a.s. uit de Directie treden en zich vestigen als zelfstandig adviseur retail en communicatie. Wim Huinder heeft gedurende zijn 35-jarig dienstverband een belangrijke bijdrage geleverd aan de communicatie-activiteiten van Albert Heijn.

Met de aangekondigde veranderingen zal het directieteam van het Albert Heijn Winkelbedrijf als volgt zijn samengesteld: R.J. van Solt (directievoorzitter), J.G. Bruijniks, T. Heidman, J.N. Willemse en J.L.M. Sliepenbeek.

----------------------------------------------------------------------
------------
Persberichten van Ahold kunnen informatie bevatten met betrekking tot toekomstige ontwikkelingen.
De uiteindelijke resultaten van de onderneming kunnen verschillen van de voorbeschouwende verklaringen,
omdat ze beïnvloed kunnen worden door factoren, die buiten de controle van de onderneming vallen.

----------------------------------------------------------------------
------------