Internatio-Müller N.V.

27 april 1999

Internatio-Müller benoemt de heer Dr.Ir. R.J.A. van der Bruggen tot lid Raad van Bestuur

IDe heer Dr.Ir. R.J.A. (René) van der Bruggen (51), thans hoofddirecteur belast met de Divisie Techniek, zal per 1 mei 1999 toetreden tot de Raad van Bestuur van Internatio-Müller N.V. Het besluit tot deze benoeming, genomen door de Raad van Commissarissen op voordracht van de Raad van Bestuur, is aangekondigd in de heden gehouden Algemene Vergadering van Aandeelhouders.

De heer Van der Bruggen blijft in de Raad van Bestuur verantwoordelijk voor de Divisie Techniek, waarvan Imtech en Rud. Otto Meyer deel uitmaken. De bestaande organisatiestructuur en rapportagelijnen blijven gehandhaafd. De heer Van der Bruggen heeft ruime ervaring in de technische sector. Binnen de Divisie Techniek bekleedde hij diverse leidinggevende functies. Op 1 november 1998 werd hij tot hoofddirecteur benoemd.
Het Groepsbestuur zal voortaan bestaan uit Drs. P.J. Groenenboom, voorzitter Raad van Bestuur, Drs. M.A. van Alphen, vice-voorzitter Raad van Bestuur, Dr.Ir. R.J.A. van der Bruggen, lid Raad van Bestuur, Drs. G.Ch. Aalders, lid namens Interpharm-Groep en Mr. P.C.J. van der Slikke, lid namens Chemische Distributie.

Zoekwoorden:

Deel: ' Benoeming in Raad van bestuur Internatio-Müller '