persbericht

23 Nov 1999

Benoemingen bij Bank Insinger de Beaufort N.V.

Bij de Amsterdamse Bank Insinger de Beaufort N.V. zijn mr. John Jaakke (1954) en prof. dr. Paul Verhaegen (1950) opgenomen in de Raad van Commissarissen.

John Jaakke is partner en voorzitter van de Raad van Bestuur van advocatenkantoor Trenité Van Doorne. Paul Verhaegen is decaan van de Rotterdam School of Management / faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Eerder werkte hij als Directeur Economische Zaken bij de werkgeversorganisatie VNO-NCW.

De Raad van Commissarissen bestaat nu uit vier personen inclusief Bas Kardol (voorzitter) en Nicholas Clegg.

In samenhang met de overnames, eerder dit jaar, van GIM Algemeen Vermogensbeheer in Eindhoven en het Londense Townsley & Co, is de Raad van Bestuur van de Bank uitgebreid met de heren Peter Zwart en Barry Townsley. De Raad van Bestuur telt nu tien leden en bestaat uit: Ian Kantor (voorzitter), Peter Zwart, Barry Townsley, jhr. Rijnhard de Beaufort, Graham Davin, Frans Kee, Rob Mooij RA, Peter Sieradzki, Kees Swierenga en Peter Woodthorpe.

Voor nadere informatie: Han Bongers, manager Corporate Communications, tel.: 020- 5215 475

Deel: ' Benoemingen bij Bank Insinger de Beaufort '