P E R S B E R I C H T
COMSYS BENOEMINGEN
Zeist, 10 februari 2000 - Comsys specialiseert zich in het verbeteren van de dialoog tussen mens en computer en tussen onderneming en klant. Comsys verzorgt de onder meer de technische integratie van customer contact centres met Internet, telefoonnetwerken en databases en levert op spraaktechnologie gebaseerde Interactive Voice Response systemen. Comsys breidt haar (internationale) marketing en customer service activiteiten sterk uit. Hiertoe zijn onlangs de volgende personen benoemd:
Hans Stapel (39)
is per 1 januari 2000 benoemd tot Marketing Manager van Comsys. Stapel was sinds 1993 Business Development Manager bij de business unit Call Center Solutions. Hier was hij betrokken het vertalen van business doelstellingen naar call center toepassingen, meestal in omvangrijke projecten. Voordat Stapel bij Comsys in dienst trad was hij account Manager Telephony Solutions bij Tadicom. Daarvoor werkte hij enkele jaren als networking consultant bij Volmac. Hans Stapel startte zijn loopbaan na zijn HTS diploma in 1982 als Account manager datacommunicatie & netwerken bij Landré Intechmij. Jaap Zitman (26)
wordt per 1 maart 2000 Manager van de Duitse vestiging, Comsys GmbH in Düsseldorf. Zitman is sinds juni 1999 werkzaam bij Comsys, eerst als project manager en later als International Business Development Manager. Daarvoor werkte hij bij Andersen Consulting en had hij een eigen bedrijf dat kantoorautomatiseringoplossingen voor kleinere bedrijven leverde. Jaap Zitman is afgestudeerd in de specialisatie productietechniek en organisatie van de studie Werktuigbouwkunde aan de Technische Universiteit Delft. Aldo Veenstra (30)
is per 1 januari benoemd als Sales Manager bij Comsys en is lid van het managementteam. Veenstra werkte sinds 1996 als Sales Manager voor McKessonHBOC (tot 1999 VPI Gezondheidszorg, onderdeel van ICL), actief op het gebied van ICT in de zorgsector. Als lid van het managementteam was hij daar commercieel verantwoordelijk voor de business unit die zich richt op de automatisering van het facilitair bedrijf. Hiervoor was Veenstra werkzaam als Account Manager bij ICL waar hij in 1994 als European Management Trainee werd aangenomen na het afronden van zijn studie Bedrijfskunde.

Ruud Kroes (36)
is per 1 december vorig jaar tot Manager Customer Service van Comsys benoemd en lid van het managementteam geworden. Kroes was als sinds augustus 1999 in dienst in dezelfde functie bij de business unit Call Center Solutions. Vanaf 1995 werkte Kroes bij Hewlett Packard, eerst als Project Manager Customer Support Center. Hier was hij (mede)verantwoordelijk voor de implementatie van het Europees Virtual Private Network en voor het opzetten van call centers in Europa, Midden-Oosten en Afrika. Later werd hij verantwoordelijk voor de Europese telecomstrategie van de HP Product support Division. Voor die tijd werkte Kroes bij Corsmit Direct Marketing als Customer Service/Telecom coördinator. Ruud Kroes heeft een HTS en NIMA achtergrond.

Noot aan de redactie:
Voor meer informatie kunt u de website raadplegen: www.comsys.nl Of contact opnemen met: Veronique van
Zanten, Van Kempen PR & PA, telefoon nummer 070-346 3760, e-mail: v.vanzanten@wxs.nl

Deel: ' Benoemingen bij Comsys '




Lees ook