Woudenberg, 22 februari 1999

Benoemingen bij Het Accommodatie Buro

Het Accommodatie Buro, gevestigd in Woudenberg, heeft in verband met de toegenomen activiteiten, onlangs drie nieuwe medewerkers aangenomen.

Froukje Kronemeijer is met ingang van 4 januari j.l. werkzaam als Medewerker productie & secretariaat. Zij draagt mede zorg voor de verwerking van de gegevens van de verschillende participerende accommodaties in de diverse Accommodatie Wijzers en op de Internet-site van Het Accommodatie Buro. Eerder werkte Froukje Kronemeijer voor Kasteel De Essenburgh in Hierden.

Per dezelfde datum is Johan de Jong bij ons in dienst getreden als Accountmanager. Hij zal Het Accommodatie Buro vertegenwoordigen op diverse beurzen en contacten onderhouden met de verschillende accommodaties. Tevens zal hij het bedrijfsleven actief benaderen om zo Het Accommodatie Buro en haar diensten onder de aandacht te brengen. De heer de Jong werkte eerder als Commercieel Manager voor Cave Lifestyle Centrum Arnhem.

Met ingang van 1 februari j.l. is Jean-Jacques Jouret benoemd tot directeur/manager van Het Accommodatie Buro. Hij zal de leiding van het kantoor op zich nemen en zich bezighouden met produktontwikkeling en verdere uitbreiding van de activiteiten. Voorheen was Jean-Jacques Jouret in diverse functies werkzaam bij Postiljon Hotels, meest recent als Manager Marketing & Communicatie.

Het Accommodatie Buro is een bemiddelings- en informatiekantoor dat zich met name richt op de zakelijke gebruikers van vergader-en evenementenlocaties. Jaarlijks geeft het Buro vier regionale Accommodatie Wijzers uit, met hierin een uitvoerig overzicht van de ruim 460 aangesloten accommodaties. Gebruikers van de Wijzers kunnen rechtstreeks contact opnemen met de vermelde accommodaties. Tevens kan een beroep gedaan worden op de gratis bemiddelingsservice van Het Accommodatie Buro.

Deel: ' Benoemingen bij Het Accommodatie Buro '