HYPSOS InstorePartner b.v.

Tel: +31 346 35 75 00 E-mail: info@hypsos.com
Fax: +31 346 35 75 99 Datum: 11-05-99 11:32

Betreft: : P E R S B E R I C H T

Van : HYPSOS InstorePartner b.v.
Ingrid Schat

__________________________________________________________________

HYPSOS InstorePartner staat garant voor oorspronkelijke ideeen en spraakmakende presentaties op het gebied van 3-D communicatie. Kerntaken zijn het ontwikkelen, vormgeven, produceren en logistiek ondersteunen van point-of-sale communicatie in de vorm van displays voor winkels, point-of-sale merchandising en interieuroplossingen. Hypsos werkt o.a. voor: Postkantoren, Rabobank, ABN AMRO, ANWB, KLM Benelux en Braun Nederland.

Door de sterke groei die Hypsos doormaakt, heeft het bedrijf onlangs een aantal personele veranderingen ondergaan. Adjunct directeur Henk Schevers is per 1 mei benoemd tot directeur van de onderneming. Sjoukje Hoeksma en Mark van Drieberge, beide voorheen Account manager bij HYPSOS InstorePartner, zijn onlangs benoemd tot respectievelijk Client services director en Account director. Met deze bredere organisatiestructuur kan Hypsos haar klanten op het conceptuele vlak nog beter van dienst zijn

(voor vragen of fotomateriaal: Ingrid Schat, email: info@hypsos.com of bezoek onze website: www

Deel: ' Benoemingen bij HYPSOS InstorePartner '