Berenschot

Berenschot versterkt strategie met Robert Pino & Company

Berenschot Groep B.V. heeft per 1 september jl. strategieconsultants Robert Pino & Company overgenomen. Door de overname kan Berenschot zijn expertise op functionele gebieden zoals logistiek, financieel-economisch management en human resources nog effectiever combineren met strategisch management.

Klanten vragen steeds vaker om een integrale benadering, waarbij strategie is verweven met de uitwerking van de functionele gebieden. Met de overname van Robert Pino & Company versterkt Berenschot zijn zelfstandige marktpositie in de Benelux en geeft het een impuls aan zijn internationale groeistrategie. Robert Pino & Company zal deel gaan uitmaken van Berenschot Business Management.

Berenschot Groep B.V. is een groot onafhankelijk Nederlands managementadviesbureau met ruim zestig jaar advieservaring, zowel nationaal als internationaal. De Berenschot Groep opereert via dochters en deelnemingen op een breed werkterrein. De groep heeft in binnen- en buitenland circa 525 medewerkers, die vanuit verschillende disciplines een bijdrage leveren aan het beter doen functioneren van bedrijven en instellingen.
Berenschot geeft adviezen, maar ondersteunt ook bij het doorvoeren van veranderingen. Het bureau is eigendom van alle medewerkers gezamenlijk. Dit heeft een positief effect op de interne verhoudingen en de sfeer.
Het bureau Robert Pino & Company is een topmanagementadviesbureau op het gebied van ondernemingsstrategie en marketingstrategie. Het bedrijf heeft zijn hoofdvestiging in Rotterdam en nevenvestigingen in Chicago en Hong Kong. Het bureau heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een gereputeerde creatieve speler op de markt van strategievraagstukken. Circa 85% van zijn omzet wordt verkregen van Global-1000-ondernemingen.

Berenschot Groep B.V.
Drs. Chr. van den Berg
Bernadottelaan 13
3527 GA UTRECHT