AVRO's Opsporing Verzocht

Lopende Zaken

Julianadorp: dodelijke aanrijding

Zondag 17 januari omstreeks 18.00 uur reed, zonder een moment vaart te minderen, de bestuurder van een groen Hyundai-busje, type H 100, na een aanrijding door, 1 dode en 1 zwaargewonde fietser - moeder en dochter - achterlatend. De bestuurder schepte de fietsers van achteren, die door de klap de lucht in geslingerd werden. Hij reed met grote snelheid verder en moet, zo blijkt uit het onderzoek, over de fietsen heen zijn gereden. Het busje liep bij de dodelijke aanrijding diverse beschadigingen op.

De politie vraagt:

Wie heeft informatie met betrekking tot de identiteit van de bestuurder van het busje of over het busje (groen Hyundai-busje, type H 100) zelf, dat aan de voorzijde schade heeft?

Zijn er nog meer getuigen van deze dodelijke aanrijding met wie de politie nog niet eerder gesproken heeft?

Wie kan er verdere bruikbare informatie verschaffen over het ongeluk?

Regiopolitie Noord Holland Noord
Bureau Den Helder

U kunt op de foto klikken voor een vergroting

Hyundai busje
De bestuurder reed in een groen Hyuandai busje, type H 100.

Lokatie en busje
Wie kan informatie verstrekken over het busje dat aan de voorzijde schade heeft? En wie kan bruikbare informatie verschaffen met betrekking tot het ongeluk op de Schoolweg?

Lopende Zaken