Gemeente Oost-Gelre

C-verslag B&W-VERGADERING D.D. 17 november 2009

|3.3  |Voortzetting taken Regio |De taken van de regio archeoloog voort te |Wethouder  |     |O     | |    |Archeoloog        |laten zetten onder de vlag van de Regio  |Gerrits   |     |     | |    |             |Achterhoek                |       |     |     | |    |             |Het dagelijks bestuur van de Regio    |       |     |     | |    |             |Achterhoek op de hoogte stellen van dit  |       |     |     | |    |             |standpunt.                |       |     |     | |FIN  |             |                     |       |     |     | |7.1  |2e Bestuursrapportage 2009|In te stemmen met de 2e bestuursrapportage|Wethouder  |C:    |O     | |    |             |2009 inclusief de daaruit voortvloeiende |Bonsen    |24-11-'09 |     | |    |             |begrotingswijziging en de raad voor te  |       |R:    |     | |    |             |stellen de tweede bestuursrapportage 2009 |       |15-12-'09 |     | |    |             |inclusief begrotingswijziging vast te   |       |     |     | |    |             |stellen.                 |       |     |     | |3.1  |Zienswijzen tegen de   |De ingediende zienswijzen gedeeltelijk  |Wethouder  |     |O     | |    |ontwerpbeschikking van  |gegrond en gedeeltelijk ongegrond     |Frank    |     |     | |    |Wehobo BV, Scheidingsweg |verklaren, een aantal voorschriften    |       |     |     | |    |15 in Lievelde      |wijzigen, een voorschrift niet meer    |       |     |     | |    |             |opnemen en de beschikking tot verlening  |       |     |     | |    |             |van de milieuvergunning als inliggend   |       |     |     | |    |             |vaststellen.               |       |     |     |

---- --

Deel: ' Besluiten B&W gemeente Oost-Gelre '