Gemeente Maassluis

Persbericht

Perscommuniqué van de vergadering van burgemeester en wethouders op dinsdag 23 maart 1999

"Wilde" fiets- en voetpaden
In Maassluis zijn in de loop der tijd op verschillende plaatsen zogenaamde "wilde" paden ontstaan die door voetgangers en fietsers worden gebruikt. Het college heeft besloten verschillende van deze paden aan te gaan leggen. De "wilde" paden tussen de Maasdijk en de Westlandseweg/Uiverlaan (fietspad), tussen de Toevlught en het fietspad Westlandseweg (voetpad), tussen de Seringenstraat en de Rozenlaan (fietsverbinding) en de afsnijdingen van de fietspaden bij het kruispunt Westlandseweg en Rozenlaan en de Westlandseweg ter hoogte van de H. Bosmanslaan worden meegenomen in de uitvoering van de reconstructieplannen voor de Westlandseweg. De paden tussen de Maasdijk en het parkeerterrein van De Schutsluis, tussen het Populierendal en de Weverskade en tussen station Maassluis-West en de Chopinstraat worden evenals een bochtafsnijding op het veld aan de Haydnlaan voor de zomer van 1999 door de gemeente aangelegd.

Stichting ORION
Het college heeft besloten voor het jaar 1999 een bijdrage van duizend gulden te verlenen aan de Stichting ORION voor de kosten van transport van (medische) hulpgoederen naar Ghana.

Laatste wijziging: 23 March 1999

Deel: ' Besluiten burgemeester en wethouders Maassluis '